vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Tietokone kieltäytyy lukea tietoja CD-levyiltä tai USB-laitteet.

Reply

Thread Tools
Old 8 marraskuu 2007, 04:55
Uusi Jäsen

Illalla kaikki. Olen ollut ottaa pieni ongelma minun kassa tietokone (Optima Pentium 4). Kun mp3-soittimen tai USB-flash-asema on liitetty mihin tahansa USB-portit tietokone tunnistaa sen on siellä ja lyhytfilmi näkyy Oma tietokone-tiedoston, mutta kaikki yritä avata laitetta ja tarkastele tiedostoja tulokset seuraavan viestin Please Aseta levyke asemaan: X ". Olen unistalled ja asentanut ajurit, olen etsinyt uusia päivityksiä ei löytänyt. Olen ajaa Ad-Aware ja Spy Botin ja tämä on auttanut hieman. Myös silloin, kun CD on käytetty sama viesti näkyy, jos CD oli tietokone, kun se uudelleen, jolloin CD toimii oikein, mutta muut tekevät niin. Tietokone lukee musiikki-CD: n WMA-muodossa, mutta ei pysty lukemaan tietoja minkäänlaisia ellei CD oli asemassa, kun tietokone on päällä ja uudelleen. Olen kokeillut useita mp3-soittimet ja USB flash-asemat kanssa samaan tulokseen. Jotka kaikki toimivat hyvin muissa tietokoneissa.
Apua olisi paljon arvostettu I dont erityisen halua alustaa kovalevy.
Hurraa
Old 17 marraskuu 2007, 08:10
Moderator Group

Kuulostaa Windows ongelma.

Oletan, että se on uusi, joten voit kokeilla järjestelmän palautuspiste joka ohjautuu tietokoneen takaisin viikolla. Jos et voi palata aiemmin, kun ongelma alkoi, et voidaan lajitella.

Tehdä järjestelmän palauttaminen

Käynnistä - Kaikki ohjelmat - Tarvikkeet - System Tools - Järjestelmän palauttaminen

Anna sen tekemään juttuja ja sitten katsoa, mitä tapahtuu

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.