![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Avond allemaal. Ik ben al met een klein probleem met mijn desktop computer (Optima Pentium 4). Wanneer een mp3-speler of USB flash drive is aangesloten op een van de USB-poorten op de computer zal erkennen dat het er is en een snelkoppeling zal verschijnen in het My Computer-bestand, maar elke poging om het apparaat te openen en de bestanden bekijken resulteert in het volgende bericht "Plaats een schijf in station: X". Ik heb unistalled en opnieuw de drivers heb ik gezocht naar nieuwe updates en vond er geen. Ik heb Ad-Aware en Spy Bot en dit heeft enigszins geholpen. Ook wanneer een CD wordt gebruikt hetzelfde bericht wordt weergegeven, tenzij de CD was in de computer wanneer deze is opgestart, in welk geval de cd goed zal werken, maar geen anderen zal doen. De computer leest muziek-cd's in WMA-formaat, maar zal geen gegevens lezen van welke aard ook, tenzij de CD werd in het station wanneer de computer is ingeschakeld of opnieuw gestart. Ik heb geprobeerd een aantal mp3-spelers en usb-sticks met hetzelfde resultaat. Al die prima werken op andere computers.
Alle hulp zou zeer worden gewaardeerd als ik in het bijzonder dont wilt formatteren van de harde schijf. Sante |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Klinkt als een probleem met Windows.
Ik neem aan dat het een nieuwe, dus je zou kunnen proberen een systeem te herstellen, dat zal rollen uw computer weer een week of zo. Als u een back-verleden, toen de problemen begonnen kan gaan, kan u worden gesorteerd. Om een systeem te herstellen Start - Alle Programma's - Accessoires - Systeemwerkset - Systeemherstel Laten we het te doen zijn spullen en dan zien wat er gebeurt Mijn Systeem: Eclipse
|