mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Computer nekter å lese informasjon fra CDer eller USB-enheter.

Reply

Thread Tools
Old 8nde Nov 2007, 04:55
New Member Group

Default Computer nekter å lese informasjon fra CDer eller USB-enheter.

Evening alle. Jeg har hatt et lite problem med min stasjonære PC (Optima Pentium 4). Når en mp3-spiller eller USB-flash-stasjonen er koblet til en av USB-portene på datamaskinen vil gjenkjenne det er der og en snarvei vises i Min datamaskin-filen, men ethvert forsøk på å åpne enheten og vise filene resultater i følgende melding "Sett inn en diskett i stasjonen: X". Jeg har unistalled og reinstallert driverne, har jeg søkte etter nye oppdateringer og fant ingen. Jeg har kjørt Ad-Aware og Spy Bot og dette har hjulpet litt. Også når en CD er brukt samme meldingen vises hvis CDen var i maskinen da den ble startet, og da CDen skal fungere, men ingen andre vil gjøre det. Datamaskinen vil lese musikk-CDer i WMA-format, men vil ikke lese data av alle slag mindre CDen var i stasjonen når datamaskinen er slått på eller restartet. Jeg har prøvd flere mp3-spillere og USB-minnepinner med samme resultat. Alle som fungere fint i andre datamaskiner.
Eventuelle hjelpe ville være mye verdsatt som jeg dont spesielt ønsker å reformatere harddisken.
Skål
Old 17nde Nov 2007, 08:10
Moderator Group

Default Computer nekter å lese informasjon fra CDer eller USB-enheter.

Høres ut som en Windows-problem.

Jeg tar det som det er en ny en, så du kan prøve et system restaurere som vil rulle datamaskinen tilbake en uke eller så. Hvis du kan gå tilbake forbi da problemet startet, kan du bli sortert.

For å gjøre en system restaurere

Start - Alle Programmer - Tilbehør - Systemverktøy - systemgjenoppretting

La den gjøre sin ting og se hva som skjer

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Computer Wont Les Ny Rams. KiraxYamato CPUer, Hovedkort & RAM 3 20 november 2009 17:49
Anbefalt Computer Parts Guide 3 - Les før du legger Carbon General Hardware Chat 10 24 mai 2009 05:51
Ny datamaskin leser ikke Windows Diskbehandling Danlennon3 General Software Chat 1 6 mars 2009 03:41
Program nekter å avinstallere fra datamaskinen! polakstanek Windows-operativsystemer 7 29 januar 2008 18:16
Computer bare halvparten gjenkjenner fjernbare USB-enheter? Saffire Drivere og flyttbare medier 5 13 januar 2008 04:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.