mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Computer vil ikke anerkende eller Burn Blank cd'er

Reply

Thread Tools
Old 16. juni 2008, 12:46
Ny Medlem Gruppen

Default Computer vil ikke anerkende eller Burn Blank cd'er

Hej alle --

Dette er mit første indlæg, og jeg kom ind i stedet specifikt til at bede om hjælp med mit problem.

Jeg har en Dell Inspiron 5100, kører Windows XP. Jeg har haft computeren for over fire år, og indtil for et par uger siden, jeg har aldrig haft nogen problemer med brænding af cd'er. Men nu er det bare ikke vil arbejde. Jeg har prøvet alt, hvad jeg kan tænke på - jeg har forsøgt at brænde vha. iTunes & flere andre musik programmer, jeg har forsøgt at brænde dem på min computer selv (som data & musik-CD'er), jeg har prøvet flere forskellige typer af tomme cd'er. Men hver gang, dette er hvad der sker - det fortæller mig disken Jeg indsættes ikke er tomt. "Indsæt en tom disk," det siger. Så jeg prøve en anden disk. Samme problem.

Jeg har forsøgt at bruge fejlfindingsfunktionen på min computer for at se, om der er noget galt med drevet sig selv, eller hvis jeg havde brug for at opdatere driverne, men det kan ikke finde et problem.

Hvad er der galt? Hvad skal jeg gøre?

Takket meget.
Old 17. juni 2008, 04:39
Donor-Gruppen

Er du i stand til at en disc med noget på den og se, om det tager det op?
Old 17. juni 2008, 11:28
Ny Medlem Gruppen

Ja, det vil læse cd'er med musik der allerede er på dem, og afspille eller rip tracks på min harddisk - den vil bare ikke genkende blanke cd'er.
Old 19. juni 2008, 06:44
Medlem Gruppen

Tja, jeg har haft denne form for problem før, men det gjorde erkender blankt cd'er det bare wouldnt brænde dem.

Jeg troede først, at det var et problem med det software, de brænder faktisk bruger til at brænde data på cd'er, men viser sig, det var et drev problem, aparently laseren brænde ud indefra eller noget i den retning, var et stykke tid siden nu.

Anyway kan du prøve at geninstallere den software, som dit drev bruger til at brænde cd'er, Hvis du dont have disken derefter prøve at søge efter software på internettet, der er afsat til det drev, du har.
Hvis dette dosent arbejde, kan det kun være et hardware problem og dine drev er probebly død, hvis det er tilfældet lige køber en ny en de er reletively billig.

Hope this helps!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg har ingen internetforbindelse, og Min computer genkender ikke mit modem Hjælp Please Alxvga80 Networking, Modemer & VoIP 12 10 juli 2009 16:23
Min computer vil ikke genkende min harddisk joreel Drives & flytbare medier 0 15 juni 2009 08:52
Computer doesnt Genkender diskettedrev deryck unge Drives & flytbare medier 1 31. maj 2009 05:28
HD 4670 Installer Hjælp - Computeren genkender ikke kortet eksisterer johnaast Grafikkort & Monitors 1 23. maj 2009 06:55
Drev genkender ikke blank CD / DVD's Airescape Drives & flytbare medier 1 21. feb 2008 01:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.