vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Tietokone ei tunnista tai Burn Tyhjä CD-levyjä

Reply

Thread Tools
Old 16 kesäkuu 2008, 12:46
Uusi Jäsen

Default Tietokone ei tunnista tai Burn Tyhjä CD-levyjä

Hei, kaikki --

Tämä on minun ensimmäinen viesti, ja olen liittynyt tämän sivuston erikseen pyytämään apua minun ongelmani.

Olen Dell Inspiron 5100, Windows XP: ssä. Minulla on ollut tietokoneella yli neljä vuotta, ja vasta pari viikkoa sitten, en ole koskaan ollut mitään ongelmia polttava CD-levyjä. Kuitenkin nyt, se vain ei toimi. Olen yrittänyt kaikkea voin ajatella - Olen yrittänyt polttaminen käyttämällä iTunes & useita muita musiikki ohjelmia, olen yrittänyt polttamalla ne minun tietokone itse (kuten data & kuten musiikki-CD), olen yrittänyt useita erilaisia tyhjiä CD-levyjä. Mutta joka kerta, kun tämä on, mitä tapahtuu - se kertoo minulle levyn I Lisätään ei ole tyhjä. "Ole hyvä ja aseta tyhjä levy", se sanoo. Joten kokeile toista levyä. Sama ongelma.

Olen yrittänyt käyttää ongelmanratkaisija Oma tietokone, onko olemassa mitään vikaa ajaa itse, tai jos tarvitaan päivittää ajurit, mutta se ei löydä ongelmaa.

Mikä on vialla? Mitä minun pitäisi tehdä?

Kiitos paljon.
Old 17 kesäkuu 2008, 04:39
Rahoittajien ryhmän

Pystyttekö levy jotain sitä ja katso jos se kivihakut sen?
Old 17 kesäkuu 2008, 11:28
Uusi Jäsen

Kyllä, se lukee CD-levyiltä musiikkia jo niitä, ja toistaa tai rip kappaleita minun kovalevy - se vain ei tunnista tyhjiä CD-levyjä.
Old 19 kesäkuu 2008, 06:44
Jäsen

No minulla on ollut tällaisia ongelmia ennen, mutta se ei tunnusta tyhjä CD: se vain wouldnt polttaa niitä.

Ensin ajattelin, että se oli ongelma ohjelmiston polttimen tosiasiallisesti käyttää polttaa data CD mutta käynyt ilmi se oli ajaa ongelma, aparently laserin poltettu sisällä tai jotain, oli jonkin aikaa sitten.

Joka tapauksessa yritä asentaa ohjelmisto uudelleen, että Drive käyttää polttaa CD-levyjä, Jos dont on levy ja yritä sitten haet ohjelmisto Internetissä, joka on varattu aseman tyyppi olet.
Jos tämä dosent työtä se voi vain olla laitevika ja levyn on probebly kuollut, jos näin on vain ostaa uusi, jonka he ovat reletively halpaa.

Hope this helps!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.