mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Computer herkent geen lege cd's of Branden

Reply

Thread Tools
Old 16 juni 2008, 12:46
Nieuw Lid Fractie

Default Computer herkent geen lege cd's of Branden

Hallo, iedereen --

Dit is mijn eerste post, en ik bij deze site specifiek om te vragen om hulp met mijn probleem.

Ik heb een Dell Inspiron 5100, Windows XP. Ik heb de computer voor meer dan vier jaar, en tot een paar weken geleden heb ik nooit enig probleem het branden van cd's. Maar nu, alleen zal niet werken. Ik heb geprobeerd alles wat ik kan bedenken - ik heb geprobeerd het branden met behulp van iTunes en een aantal andere muziek programma's, ik heb geprobeerd het branden op mijn computer zelf (als data-en muziek-cd's), heb ik geprobeerd verschillende soorten blanco cd's. Maar elke keer, dit is wat er gebeurt - hij vertelt me het schijfje Ik ingevoegd is niet leeg. "Plaats een lege schijf", zegt hij. Dus probeer ik een andere disc. Zelfde probleem.

Ik heb geprobeerd met behulp van de probleemoplosser op mijn computer om te zien of er iets mis is met het station zelf, of als ik nodig voor het bijwerken van de stuurprogramma's, maar kan het niet vinden van een probleem.

Wat is er mis? Wat moet ik doen?

Thanks much.
Old 17 jun 2008, 04:39
Donor Groep

Kunt u een disc met iets op en zien of het trilhamers it up?
Old 17 jun 2008, 11:28
Nieuw Lid Fractie

Ja, het leest cd's met muziek die al op hen, en spelen of tracks rippen naar mijn harde schijf - het gewoon niet erkennen blanco cd's.
Old 19 juni 2008, 06:44
Lid Fractie

Nou heb ik dit soort problemen voor, maar zij erkennen lege cd's het gewoon wouldnt branden.

In eerste instantie vond ik het een probleem met de software die de brander daadwerkelijk gebruikt voor het branden van gegevens-cd's, maar blijkt het was een drive probleem, aparently de laser verbrande die binnen of zoiets, werd een tijdje geleden.

Hoe dan ook proberen het opnieuw installeren van de software die gebruik maakt van uw schijf te branden van cd's, Als je niet hoeft de schijf probeer te zoeken voor de software op het internet dat is toegewezen voor de drive type je hebt.
Als dit dosent werk kan alleen een hardware-probleem en de drive is probebly dood, indien dit het geval is gewoon een nieuwe kopen ze reletively goedkoop.

Hoop dat dit helpt!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.