![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, alle -- Dette er mitt første innlegg, og jeg ble med dette området spesielt for å be om hjelp med problemet mitt. Jeg har en Dell Inspiron 5100, som kjører Windows XP. Jeg har hatt maskinen i over fire år, og inntil et par uker siden, jeg hadde ingen problemer med å brenne CDer. Men nå er det bare ikke vil fungere. Jeg har prøvd alt jeg kan tenke på - Jeg har forsøkt å brenne ved hjelp av iTunes og flere andre musikk programmer, jeg har forsøkt å brenne dem på maskinen min selv (som data og som musikk-CDer), jeg har prøvd flere forskjellige typer tomme CDer. Men hver gang, dette er hva som skjer - det forteller meg platen jeg satt inn ikke er tom. "Vennligst sett inn en tom plate," står det. Så jeg prøver en annen plate. Samme problem. Jeg har prøvd med feilsøkingen på datamaskinen min for å se om det er noe galt med selve stasjonen, eller om jeg trengte å oppdatere driverne, men finner det ikke et problem. Hva er galt? Hva bør jeg gjøre? Takk mye. |
|
| |||
| |||
| Er du i stand til en plate med noe på den og se om det plukker den opp? |
|
| |||
| |||
| Ja, det vil lese CD-plater med musikk allerede på dem, og spille eller rippe spor på harddisken min - det bare ikke vil anerkjenne tomme CDer. |
|
| |||
| |||
| Vel jeg har hatt denne typen problem før, men det gjorde gjenkjenne tomme CDer det bare wouldnt brenne dem. I begynnelsen syntes jeg det var et problem med programvaren som brenneren faktisk bruker for å brenne data til CDer, men viser seg at det var en kjøretur problem, aparently laseren utbrent innvendig eller noe sånt, var en stund siden nå. Allikevel prøver du å installere programvare som Drive bruker til å brenne CDer, Dersom du ikke har disken så prøv å søke etter programvare på internett som er avsatt til stasjonen type du har. Hvis dette dosent arbeide kan det bare være et maskinvareproblem og stasjonen er probebly død, hvis dette er tilfelle bare kjøpe en ny en de er reletively billig. Håper dette hjelper! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg har ingen Internett-tilkobling, og Min datamaskin ikke gjenkjenner modemet Hjelp Vær | Alxvga80 | Nettverk, modem og VoIP | 12 | 10 juli 2009 16:23 |
| Min datamaskin vil ikke gjenkjenne min harddisk | joreel | Drivere og flyttbare medier | 0 | 15 juni 2009 08:52 |
| Computer doesnt Kjenner Diskettstasjon | deryck små | Drivere og flyttbare medier | 1 | 31 mai 2009 05:28 |
| HD 4670 Installer Hjelp - Computer ikke gjenkjenner kortet eksisterer | johnaast | Kabinetter & Skjermer | 1 | 23 mai 2009 06:55 |
| Drive kjenner ikke igjen blank CD-er / DVD's | Airescape | Drivere og flyttbare medier | 1 | 21 februar 2008 01:25 |
| Thread Tools | |
| |