mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Beskadigede filer - tegn på HD fiasko?

Reply

Thread Tools
Old 19. sep 2008, 13:15
Medlem Gruppen

Default Beskadigede filer - tegn på HD fiasko?

Goddag,

først og fremmest, min HD er en 250 GB Seagate ST3250310AS og OS er Windows XP Media Center SP3.

Problemet startede, da min computer begyndte at fryse. Mens du spiller et spil, spillet konstant frøs (men kun for et par sekunder-about 5). hvad der skete ofte, men i sidste ende en BSOD syntes (fejlkode 0x00000F4).
Efter, at systemet ikke kunne starte op til skrivebordet. Det kunne passere Windows XP logo, men gik tilbage til POST skærmen efter denne.
Jeg har installeret HD i et andet system (som slave), og kørte Chkdsk på dette drev. Efter Chkdsk færdig, skal jeg indstille de problematiske HD til at styre, og den anden slave. Systemet kunne starte op til skrivebordet.
Jeg placerede HD på min anden pc, og det samme problem skete igen, kunne det ikke give Windows-logoet. Jeg har kørt chkdsk / r på, at pc med genoprettelseskonsollen. Dette gav mig 2 fejlmeddelelser: ugyldig boot.ini / beskadiget Windows \ system32 \ system. Jeg fandt ud af, at disse skete, da jeg tabte boot.ini og system fil efter chkdsk proces.
Jeg kopierede filen boot.ini og hele config mappe (fra Windows \ System32) til de problematiske HD. Stadig den ikke kunne starte op til skrivebordet på min pc, men jeg kunne starte op til skrivebordet på min anden pc, men med visse problemer (kun i fejlsikret tilstand er dog, som opstart normalt gav nogle fejl-Windows ikke er aktiveret. Jeg formoder fejl blev givet fordi nogle Windows aktivering filer blev slettet.) også i fejlsikret tilstand, skrivebordet blev kinda mærkeligt. Jeg kunne ikke åbne nogle. Exe-filer, nogle af mine tidligere desktop filer ikke var der. Start Menu var helt tom, bortset fra tilbehør del, som havde nogle af de filer, der tidligere er der, men ikke alle.
Jeg genstartes denne anden pc, og det ikke engang vise Windows logo, bare en sort skærm. Jeg indstille denne problematiske HD til slave, og gik til windows \ system32 \ config. Jeg fandt ud af, at config mappe blev beskadiget (viste 0 byte, gav ødelagt og ulæselig fejl, kunne ikke slette).
Tja, jeg kom til dette punkt. Jeg gik for at få nogle oplysninger relateret til mit problem, og læse, at det kan være HD mangel.

Kan nogen fortælle mig, hvis der er nogen løsninger, eller er det, at HD er virkelig ikke?
Old 21. sep 2008, 03:34
Donor-Gruppen

Default Beskadigede filer - tegn på HD fiasko?

forsøge at reparere vinduer med din XP-cd, også u kan kontrollere sundhed på din harddisk med speedfan som bør fortælle u hvis harddisken er defekt eller courruption var forårsaget af noget andet
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Beskadiget eksternt drev, rå? Behovet for at redde filer .. Hjælp! Shredder Drives & flytbare medier 3 18 august 2009 18:34
Afbrydes Ibm System Recovery, vinduer filer beskadiget olsureshot Windows-operativsystemer 3 22 januar 2009 01:29
Computer er langsom og alle exe-filer er beskadiget alkeshpal Virus, Spyware & Sikkerhed 1 25 oktober 2008 03:21
Cant logge ind! bradleyjoes Virus, Spyware & Sikkerhed 26 29 januar 2008 10:12
Hvorfor kan jeg ikke logge ind ...? markmac5 Webbrowsere & FTP Klienter 3 23 oktober 2007 03:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.