Corrupted kuvat - merkki HD vika? Hyvää päivää,
aluksi minun HD on 250GB Seagate ST3250310AS, ja käyttöjärjestelmä on Windows XP Media Center SP3.
Ongelma alkoi, kun tietokone alkoi jäädyttämisestä. Vaikka pelaa peliä, peli jatkuvasti jäädytti (mutta vain muutaman sekunnin-about 5). mitä on tapahtunut usein, mutta loppujen lopuksi, joka BSOD näytti (virhekoodi 0x00000F4).
Sen jälkeen, järjestelmä ei voinut käynnistää työpöydän. Se voisi kulkea Windows XP: n logo, mutta meni takaisin POST näytön jälkeen.
Olen asentanut HD toiseen järjestelmään (kuten slave), ja juoksi Chkdsk kyseiseen asemaan. Kun Chkdsk valmis, voin määrittää ongelmallista HD Master ja toinen slave. Järjestelmä voisi käynnistyslataimen työpöydälle.
Olen asettanut HD minun muiden PC: n ja sama ongelma jälleen tapahtui, se ei voi siirtää Windows-logo. Juoksin chkdsk / r-että PC palautuskonsolin. Tämä antoi minulle 2 virhesanomista: kelpaa boot.ini / vioittua Windows \ system32 \ system. Sain selville, että nämä tapahtui, sillä olen menettänyt boot.ini ja järjestelmä tiedosto jälkeen chkdsk prosessi.
Kopioin tiedosto boot.ini ja koko config kansioon (Windows \ system32) yhtä ongelmallinen HD. Silti se ei voinut käynnistää työpöydän minun PC Voisin kuitenkin käynnistää työpöydän minun muiden PC: hen, mutta joitakin ongelmia (vain vikasietotilassa vaikka, kuten käynnistystä yleensä antoi joitakin virheitä Windows ei ole aktivoitu. Oletan virhe annettiin koska jotkut Windowsin aktivointi-tiedostot on poistettu.) myös vikasietotilassa, työpöydällä oli vähän outoa. En voinut avata tiettyjä. Exe-tiedostot, joista edelliseen työpöydän tiedostot eivät ole siellä. Käynnistä-valikko oli täysin tyhjä, lukuun ottamatta tarvikkeita osa, jossa oli joitakin tiedostoja aiemmin, mutta ei kaikkia.
I uudelleen tämän toisen tietokoneen ja se ei edes näytä Windows-logo, vain musta ruutu. Pidän tätä ongelmallisena HD toistaviin ja meni Windows \ system32 \ config. Sain selville, että config kansio oli vioittunut (osoitti 0 tavua, antoi vioittunut ja lukukelvoton virhe, ei voi poistaa).
No, minulla on tässä asiassa. Kävin saada joitakin tietoja, jotka liittyvät minun ongelmani, ja lukenut, että se voi olla HD puuttuessa.
Voiko joku kertoa minulle, onko ratkaisuja tai se, että HD on oikeastaan ei? |