mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Beschadigde bestanden - teken van HD mislukking?

Reply

Thread Tools
Old 19e sep 2008, 13:15
Lid Fractie

Default Beschadigde bestanden - teken van HD mislukking?

Goedendag,

allereerst mijn HD is een 250GB Seagate ST3250310AS; en OS is Windows XP Media Center SP3.

Het probleem begon toen mijn computer begon het vriespunt. Tijdens het afspelen van een spel, het spel constant bevroor (maar alleen voor een paar seconden over-5). wat er is gebeurd vaak, maar op het eind, een BSOD verscheen (foutcode 0x00000F4).
Daarna zou het systeem niet meer opstarten naar desktop. Het zou pas de Windows XP-logo, maar ging terug naar de POST scherm daarna.
Ik heb de HD in een ander systeem (als slave), en liep Chkdsk op die schijf. Na Chkdsk klaar is, ik de problematische HD te beheersen, en de andere slave. Het systeem kan opstarten op het bureaublad.
Ik plaatste de HD op mijn andere pc en hetzelfde probleem weer gebeurd, kon niet door het Windows-logo. Ik heb chkdsk / r op de pc met de herstelconsole. Dit gaf me 2 foutberichten: ongeldige boot.ini / beschadigde windows \ system32 \ system. Ik ontdekte dat dit gebeurd is, want ik verloor de boot.ini en systeem bestand na de chkdsk proces.
Kopieer het bestand boot.ini en de hele config map (vanuit windows \ system32) aan de problematische HD. Toch kon niet booten naar desktop op mijn PC, maar ik kan booten naar desktop op mijn andere pc, maar met enkele problemen (alleen in de veilige modus echter, zoals het opstarten normaal gaf enkele fouten-Windows is niet geactiveerd. Ik neem aan dat fout is gegeven omdat sommige Windows activatie bestanden zijn verwijderd.) Ook in de veilige modus, de desktop is een beetje vreemd. Ik kon niet open wat. Exe-bestanden, sommige van mijn vorige desktop-bestanden zijn er niet. Het menu Start is helemaal leeg, met uitzondering van de accessoires, die een aantal van de bestanden eerder, maar niet alles.
Ik opnieuw deze andere pc, en het zelfs niet laten zien het Windows-logo, alleen een zwart scherm. Ik deze problematiek HD tot slaaf, en ging naar de windows \ system32 \ config. Ik ontdekte dat het config map is beschadigd (bleek 0 bytes, heeft beschadigd en onleesbaar fout, kan niet verwijderen).
Nou, ik heb op dit punt. Ik ging om wat informatie in verband met mijn probleem, en gelezen dat het kan HD niet.

Kan iemand mij vertellen of er oplossingen of is het dat de HD is echt niet?
Old 21e sep 2008, 03:34
Donor Groep

Default Beschadigde bestanden - teken van HD mislukking?

Probeer het repareren van Windows XP met uw installatie-cd, ook u kunt controleren of de gezondheid van uw harde schijf met speedfan die moet vertellen wanneer u de harde schijf is defect of de courruption werd veroorzaakt door iets anders
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Beschadigd External Drive, RAW? Need to Rescue Bestanden .. Help? Shredder Drives & Removable Media 3 18 aug 2009 18:34
Onderbroken IBM System Recovery, Windows bestanden beschadigd olsureshot Windows besturingssystemen 3 22 Jan 2009 01:29
Computer is traag en alle exe-bestanden zijn beschadigd alkeshpal Virus, spyware & Security 1 25 okt 2008 03:21
Cant aanmelden! bradleyjoes Virus, spyware & Security 26 29 Jan 2008 10:12
Waarom kan ik niet loggen ...? markmac5 Web Browsers & FTP Clients 3 23 okt 2007 03:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.