![]() |
|
| |||
| |||
| Ha en god dag, Først av alt, min HD er en 250 GB Seagate ST3250310AS og OS er Windows XP Media Center SP3. Problemet startet når datamaskinen startes frysepunktet. Mens du spiller et spill, spillet stadig frøs (men bare i noen få sekunder-5). hva som skjedde ofte, men til slutt, en BSOD syntes (feilkode 0x00000F4). Etter at systemet kunne ikke støvel til skrivebordet. Det kan bestå Windows XP logoen, men gikk tilbake til POST skjermen etter det. Jeg installerte HD i et annet system (som slave), og kjørte Chkdsk på stasjonen. Etter Chkdsk ferdig, jeg problemfilen HD å mestre, og den andre slave. Systemet kunne støvel til skrivebordet. Jeg har plassert HD til andre PC-en og samme problemet skjedd igjen, det kunne ikke bestått Windows logo. Jeg kjørte chkdsk / r på at PC med gjenopprettingskonsollen. Dette ga meg 2 feilmeldinger: ugyldig boot.ini / ødelagt windows \ system32 \ system. Jeg fant ut at dette skjedde fordi jeg mistet boot.ini og Systemet fil etter chkdsk prosessen. Jeg kopierte filen boot.ini og hele config mappen (fra windows \ system32) til problematisk HD. Likevel kan det ikke støvel til desktop på min PC, men jeg kunne støvel til skrivebordet på min andre PC, men med enkelte problemer (kun i sikkermodus skjønt, så starte normalt ga noen feil-Windows ikke var aktivert. Jeg regner med at feilen ble gitt fordi noen Windows-aktivering filene ble slettet.) også i sikkermodus, skrivebordet var ganske rart. Jeg kunne ikke åpne noen. Exe filer, noen av mine tidligere skrivebordet filer ikke var der. Start-menyen var helt tom, bortsett fra for tilbehør del, som hadde noen av filene som tidligere, men ikke alle. Jeg startet denne andre PCen, og det gjorde heller ikke vise Windows-logoen, bare en svart skjerm. Jeg setter dette problematisk HD til slave, og dro til windows \ system32 \ config. Jeg fant ut at config mappe ble ødelagt (viste 0 byte, ga skadet og uleselig feil, kan ikke slette). Vel, jeg kom til dette punktet. Jeg dro for å få litt informasjon knyttet til mitt problem, og leste at det kan være HD mislighold. Kan noen fortelle meg om det finnes noen løsninger eller er det at HD er egentlig ikke? |
|
| |||
| |||
| prøv å reparere Windows med XP cd, også u kan sjekke helsen til harddisken din med speedfan som skal fortelle u hvis harddisken er defekt eller courruption ble forårsaket av noe annet |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skadet External Drive, Rå? Behovet for å redde filer .. Hjelp! | Shredder | Drivere og flyttbare medier | 3 | 18 august 2009 18:34 |
| Avbrutt ibm System Recovery, vinduer filer ødelagt | olsureshot | Windows-operativsystemer | 3 | 22 januar 2009 01:29 |
| Datamaskinen er treg og alle exe-filer er ødelagt | alkeshpal | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 oktober 2008 03:21 |
| Cant logge inn! | bradleyjoes | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 26 | 29 januar 2008 10:12 |
| Hvorfor kan jeg ikke logge inn ...? | markmac5 | Nettlesere & FTP Clients | 3 | 23 oktober 2007 03:59 |
| Thread Tools | |
| |