![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| . Useimmat hyödyntämistä ohjelmat toimivat pitkälti samalla tavalla. You need to valitse levy, jossa menetetty tiedostot sijaitsevat ja anna ohjelman analysoida sisällön levylle. Valitse tiedosto, jonka haluat toipua ja tarjota paikka, jossa haluat tallentaa kyseinen tiedosto. Asenna tietojen hyödyntämistä ohjelman vain siinä tapauksessa! Valmistellaan etukäteen Asennetaan kaikki ohjelmistot jälkeen tietojen menettäminen lisää riskiä, että menetettyjen tietojen päälle. Perintämääräys ohjelma asennetaan nyt on hyvä vakuutus tietoihinne. Ilmainen hyödyntämistä ohjelmisto
Kaupalliset hyödyntämistä ohjelmisto lisää mahdollisuuksia periä tärkeitä tietoja. Se ei ole ilmainen, mutta voi olla paljon arvoinen hinta.
Mitä tehdä Käytä järjestelmän mahdollisimman vähän, kunnes olet takaisin kaikki sinun kadonneet tiedostot. Mitä enemmän toiminta tapahtuu kovalevyltä, sitä suurempi mahdollisuus, että joku kadonneista tiedoista on yli kirjoitettu. Jos olet yrittänyt periä tiedostot mediatiedoston kortin, pysäkki käyttäen, että kortin välittömästi.
Kun elpyminen
Jälkeen ne saattavat sisältää kelpaa tietoja. Riippuen tiedoston mukana, osittain takaisin tiedostoja kuten tämä voidaan yleensä takaisin kaupallisia ohjelmistoja. Ennaltaehkäisy vihjeitä Tee varmuuskopiot Ensimmäinen ja kaikkein luotettavin tapa välttää vahingossa poistetaan tai muun tietojen menettäminen on tehdä säännöllisesti varmuuskopiot tärkeät tiedostot. Käyttäjän virhe ei ole ainoa tapa, jolla voit löysä tärkeitä tietoja, valokuvia, koulutyö tai hankkeisiin. Voit kokea äkillinen sähkökatkoksen tai teho työruuhka tai jopa kuollut kiintolevylle. Huom: Jos kiintolevyn vika, älä pitää varmuuskopiot: n samaan asemaan olet varmuuskopioida. Käytä toista ajaa, flash-asema tai polttaa ne CD-levylle. On myös vapaa ja maksetaan verkossa varastoalueet. Muutama tarjota jopa 5GB vapaata tilaa, ja niihin jakamiseen. Huom: Kaikki vapaa varastointipaikassa lukea pienellä painettu. Jotkut sallia suurempia määriä tilaa, mutta ne rajoittavat lisätty kuukaudessa (1GB tai vähemmän). Toisin sanoen et voi saada suuria tiedostoja ladataan kaikki kerralla. Vapaan sivustot alla ei ole ollut lataa rajoissa, että olen huomannut. Huomaa myös että vapaata tallennustilaa, sinun täytyy kirjautua kerran ja aikaa. Jos ei sitten ne voivat purge tilisi käytön puutteessa. Alla on vain muutamia. Ilmainen online-tallennus
Käytä Power Strip / Surge Protector Olla varma olet luotettava Surge Protector. Nämä löytyvät useimmat vähittäismyymälät ja joutuvat monet lajikkeet. Onko joitakin vertailuostoksia ja valinta, joka sopii sinun tarpeisiin. Nämä ovat korvaamaton, Ei vain tietoihinne vaan kaikki tietokoneen komponentit. . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Erinomainen kuin koskaan, kiitos EF!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin kirjoitettu. Paljon hyödyllistä tietoa vapaata hyödyntämistä ohjelmisto liikaa.
|
| |||
| |||
| Koska viimeistely ohjehintojen olin inspiroi etsi mitään minun jääneiden ja juoksi ympäri muutaman artikkeleita siitä, Knoppix Linux-jakelun CD. Tämä bootable CD on mahdollisuus hakea ja lukea FAT, FAT32-tai NTFS-osioita, jopa vahingoittuneet ne. Jos kovalevy kaatui voit käyttää tätä perimään tietosi ja takaisin sen on kannettava ajaa autoa tai toisen kiintolevyn. Perintämääräys työkalut ensimmäinen virka työn perivälle tiedostoja, mutta jos sinulla on vahingoittunut kovalevy ja ei ole varaa maksaa ammatillinen sitten se voi olla hyvin arvoinen käsittelyssä mukana. Siirry Tietokone Ensiapu käyttäminen Knoppix Hyvin indepth ohjeet siitä, miten käyttää knoppix saada takaisin menetetty tietoja. Lue lisää ja lataa knoppix at KNOPPIX.org Katso myös Cew27 n Kuinka palauttaa tiedostot ikkunat käyttämällä Linux live-cd |
|
| |||
| |||
| Se toimii joskus tietojen hyödyntämistä, mutta molemmilla kerroilla olen ollut joku yrittää käyttää sitä tällä foorumilla se on jättänyt minulle .. Nämä ohjeet voit linkki on hyvä. Ne ovat vähän vanha, mutta edelleen hyvin käyttökelpoisia. Mielestäni on syytä polttaa levylle niin, jos sinulla on ongelmia Windows voit pysyä se ja lajitella asiat nopeasti.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Kiitos serverguy. En ollut lukea kaikki, että ilman ehdottomasti ottaa. Toivottavasti olen koskaan ... |
|
| |||
| |||
| Minulla on joitakin ohjeita siitä, ruuman Knoppix ja polttamalla se levylle Kirjoitin kerran .... Aion yrittää kaivaa niitä.
__________________ serverguy |