mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Data Loss - Terugvordering & Preventie

Reply

Thread Tools
Old 7 maart 2008, 16:01
Moderator Groep

Default Data Loss - Terugvordering & Preventie

.
Meest nuttige programma's werken in een groot deel op dezelfde manier. Je moet de schijf selecteren waar de verloren gegane bestanden te vinden zijn en laat het programma analyseert de inhoud van de schijf. Selecteer vervolgens het bestand dat u wilt herstellen en zorgen voor een locatie waar u wilt opslaan dat bestand.

Installeer een data recovery programma voor het geval!

Wees voorbereid

Het installeren van de software na het verlies van gegevens zal verhogen het risico van het verloren gegane gegevens worden overschreven. De recovery programma geïnstalleerd is nu een goede verzekering voor uw gegevens.

Gratis software
Commerciële software

Commerciële software vergroot de kansen op het innen van belangrijke gegevens. Het is niet gratis, maar kan zeer de moeite waard de prijs.
Wat te doen

Gebruik uw systeem zo min mogelijk te herstellen totdat u al uw verloren bestanden.
Hoe meer activiteit die plaatsvindt op uw harde schijf, hoe groter de kans dat sommige van uw verloren gegevens worden over geschreven.
Als u probeert te herstellen van bestanden van een media-kaart, stoppen met het gebruik van die kaart onmiddellijk.
  • Zet alle toepassingen die u niet nodig hebt.
  • Omdat ze een brief schrijven naar de schijf niet lancering geen onnodige programma's.
  • Vermijd het web surft.
  • Niet opnieuw opstarten van uw computer.
  • Doe dat niet een schijf defrag of uitvoeren van een schijf schoner.

Na het herstel
  • Controleer of alles correct is.
  • Als u teruggevorderd aanvragen, controleer dan of ze nog lopen.
  • Als u teruggevorderd documenten, controleert u dat uw woorden zijn er nog steeds.
Zelfs de beste software kan niet garanderen 100% resultaat. Sommige delen van uw bestanden zijn overschreven, wat betekent dat andere data werd opgeslagen op die locatie op uw harde schijf.
Na herstel ze kunnen bevatten ongeldige gegevens. Afhankelijk van de aard van het dossier betrokken zijn, gedeeltelijk herstelde bestanden zoals deze kunnen worden gewoonlijk teruggewonnen door commerciële software.

Preventie tips

Maak back-ups

De eerste en meest betrouwbare manier om te voorkomen dat het per ongeluk verwijderen of een andere vorm van verlies van gegevens is om regelmatig back-ups van uw belangrijke bestanden. Gebruiker fout is niet de enige manier kun je losse belangrijke gegevens, foto's, huiswerk of projecten. U kunt genieten van een plotselinge stroomuitval of vermogen stijging of zelfs een dode harde schijf.

Opmerking: In geval van een harde schijf defect, niet houden van uw back-ups op dezelfde schijf die u een back-up. Gebruik een andere schijf, een flash-drive of branden op een cd.

Er zijn ook gratis en betaalde online opslagplaatsen. Een paar bieden tot 5GB vrije ruimte en omvatten delen.

Opmerking: Met een gratis opslagruimte site lezen de kleine lettertjes. Sommige toestaan grotere hoeveelheden van de ruimte, maar ze beperken upload per maand (1 GB of minder). Met andere woorden, je kan geen grote bestanden geüpload allemaal tegelijk. De gratis sites hieronder hebben geen grenzen uploaden die ik heb gemerkt.
Merk ook op dat met gratis opslagruimte die u nodig heeft om in een keer een tijdje. Zo niet dan kunnen zij spoellucht uw account te wijten aan inactiviteit. Hieronder zijn maar een paar te noemen.

Gratis online opslag
Commerciële opslag
  • Carbonite.com - Backup uw hele harde schijf automatisch
  • GoDaddy.com - Betaald plannen, zo laag als $ 5,99 per jaar voor 50MB, synchronisatie tussen meerdere computers
  • IBackup - Anywhere van 5GB tot 300GB opslagruimte
Gratis backup softwarePicasa en Picasa Web Albums (gratis)
Gebruik een Power Strip / Surge Protector

Zorg dat u een betrouwbare Surge Protector. Deze kan gevonden worden op de meeste winkels en komen in vele variëteiten. Wat te vergelijken en kies degene die past bij uw behoeften. Deze zijn van onschatbare, Niet alleen naar uw gegevens, maar op alle onderdelen van uw computer.
.

Old 8 maart 2008, 03:53
Administrator Group

Uitmuntend zoals altijd, dank EF!

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 8 maart 2008, 04:51
Moderator Groep

Zeer goed geschreven. Veel nuttige informatie over de gratis software ook.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 20 maart 2008, 17:36
Moderator Groep

Sinds het beëindigen van de gids was ik geïnspireerd om te zoeken naar alles wat ik kan hebben gemist en liep in een paar artikelen over de KNOPPIX Linux-distributie-cd. Dit bootable CD heeft het vermogen om te mounten en lezen FAT, FAT32 en NTFS-partities, zelfs beschadigd zijn. Als uw harde schijf gecrashed dan kunt u dit gebruiken om uw gegevens en back-up op een draagbare schijf of een andere harde schijf.

Het herstel-instrumenten uit de eerste post zou moeten werken voor de terugwinning van bestanden, maar als je een beschadigde harde schijf en kan het zich niet veroorloven te betalen een professionele dan kan dit de moeite waard om de lezing betrokken.

Ga naar Computer EHBO gebruiken Knoppix ZEER indepth voor instructies over het gebruik van KNOPPIX om verlies van gegevens.

Meer weten over en te downloaden op KNOPPIX KNOPPIX.org

Zie ook Cew27's Hoe te herstellen van bestanden van Windows met behulp van een Linux Live CD

Old 21 maart 2008, 03:47
Moderator Groep

Soms werkt voor gegevensherstel, maar beide keren heb ik iemand probeert te gebruiken op dit forum is niet me ..

Deze instructies u een koppeling naar zijn goed. Ze zijn een beetje oud, maar nog zeer bruikbaar.

Ik denk dat het waard is het branden van een schijf, zodat als je een probleem hebt met Windows kan je stick in en soort dingen snel.

Old 21 maart 2008, 07:21
Moderator Groep

Dankzij serverguy. Ik was niet om te lezen dat alles zonder absoluut moet. Hopelijk zal ik nooit ...

Old 23 maart 2008, 18:54
Moderator Groep

Ik heb enkele instructies voor het ophalen van het bezit van Knoppix en branden op een schijf schreef ik een tijd .... Ik zal proberen en graven ze op.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Epic Data Loss? Xeon Algemene programmatuurnoot Chat 1 15 november 2009 04:58
Data Recovery? dpal Algemene programmatuurnoot Chat 2 9 november 2009 08:06
Data Recovery !!!!! tisesunshine Algemene programmatuurnoot Chat 6 4 november 2009 10:39
IE8 Data Execution Prevention fout uitvinder Web Browsers & FTP Clients 0 De 5 juni 2009 11:52
Data recovery? sfxhewitt Algemene programmatuurnoot Chat 10 31 aug 2007 08:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.