![]() |
|
| |||
| |||
| For nogen tid siden (et år / mindre eller deromkring) Jeg købte en LaCie 8 GB USB-harddisk til £ 70. Dens på størrelse med et kreditkort og 3mm tyk. Jeg ser nu flash USB sticks af samme størrelse - 8GB maksimale normalt - for under £ 40. Er det blot tidsforskellen og priserne er faldet eller er RAM på en eller anden måde værre end harddiske. (Min sidste USB stick var RAM og ødelagt alle mine data dermed hvorfor jeg købte HDD) Skal jeg lige har købt en normal USB Stick? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teknologien bliver billigere som tiden går ...
| |||
| |||
| Yup som tiden går tingene går ned i pris. Sidste år i maj havde jeg fået et 1gig usb stick for $ 30. Af september, eller så det var ned til $ 10. Den virker bare, hvordan det går. Så nej, du ikke fik rippes off. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en skam, om udstyr falder i værdi på nogle måder eller jeg har en 6GB SCSI RAID array værd £ 12.000 i stedet for at bruge det som en sengelamper bordet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, dets bare den måde, tingene går med teknologi, som tiden går priserne naturligvis ændre
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flash hukommelse var notorisk dyrere for lang tid dermed tidligt mp3 spillere enten har næppe nogen kapacitet (hvis flash) eller er Mini hdd CF baseret eller 1.5 "hdd baseret. Som alle andre har sagt; priserne falder over tid. Dette skyldes primært efterspørgsel. Jo mere kræve mere en fabrikant kan forfine deres fremstillingsprocesser, der reducerer omkostningerne for forbrugerne på den bageste ende. Det vil ikke være længe før solid-state (flash) hdd er blevet mainstream. Samsung, for eksempel, er allerede at frigive en ny version af deres Flash HDD 32 GB. Flash generelt har den fordel, at langt højere læse gange end en "standard" hdd men skrive gange er indtil videre ikke noget at skrive hjem om.
|
| |||
| |||
| Eh. Udseende snart jeg bliver nødt til at erstatte min Raptor |