![]() |
|
| |||
| |||
| Enige tijd geleden (een jaar / minder of zo) kocht ik een Lacie 8GB USB harde schijf voor £ 70. Zijn over de grootte van een creditcard en 3mm dik. Ik zie nu flash USB sticks van dezelfde grootte - maximaal 8GB meestal - voor minder dan £ 40. Is het simpelweg het tijdsverschil en de prijzen zijn gedaald of RAM of andere manier erger dan harde schijven. (Mijn laatste USB-stick werd beschadigd RAM en al mijn gegevens dus waarom ik gekocht HDD) Moet ik net heb gekocht een normale USB-stick? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Technologie wordt goedkoper in de loop der tijd op ...
| |||
| |||
| Yup in de loop der tijd over de dingen gaan in prijs. Vorig jaar in mei had ik gekregen 1gig een usb-stick voor $ 30. In september of zo was het tot $ 10. Het net hoe het gaat. Dus je hebt niet geript uit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is een schande over de instelling daalt in waarde in sommige opzichten of ik heb een 6GB SCSI RAID-array een waarde van £ 12.000 in plaats van als een nachtkastje.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, zijn alleen de manier waarop dingen gaan met de technologie, in de loop der tijd door de prijzen uiteraard veranderen
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flash-geheugen is berucht duur voor een lange tijd dus vroeg mp3 spelers hetzij met nauwelijks capaciteit (indien flash) of Mini HDD CF gebaseerde of 1.5 "hdd gebaseerd. Zoals iedereen heeft gezegd, de prijzen dalen in de tijd. Dit is voornamelijk te wijten aan de vraag. Hoe meer vraag hoe meer een fabrikant kan verfijnen hun productieprocessen die minder kosten voor de consument op de achterkant. Het zal niet lang duren voor solid-state (flash) hdd's geworden mainstream. Samsung, bijvoorbeeld, zijn al het vrijgeven van een nieuwe versie van de flash-HDD 32GB. Flash algemeen heeft het voordeel dat veel hoger is dan een keer gelezen "standaard" hdd schrijven, maar zijn tot nu toe niets te schrijven home over.
|
| |||
| |||
| Eh. Lijkt erop dat ik binnenkort zal moeten vervangen mijn Raptor |