![]() |
|
| |||
| |||
| En tid siden (år / mindre eller slik) Jeg kjøpte en LaCie 8 GB USB-harddisk for £ 70. Sine om lag på størrelse med et kredittkort og 3mm tykke. Jeg ser flash USB-pinner med samme størrelse - 8GB høyeste vanligvis - for under £ 40. Er det bare tidsdifferansedisplayet og prisene har falt eller er RAM på noen måte verre enn harddisker. (Mine siste USB-pinne ble RAM og ødelagt alle mine data dermed hvorfor jeg kjøpte HDD) Bør jeg har nettopp kjøpt en vanlig USB Stick? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Teknologien blir billigere etter som tiden går ...
| |||
| |||
| Yup som tiden går på ting gå ned i pris. Siste år i mai hadde jeg fått en 1gig USB-pinne for $ 30. Av september, eller så var det ned til $ 10. Det bare hvordan det går. Så ikke du ikke fikk dratt av. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er en skam om utstyr synker i verdi på noen måter eller jeg vil ha 6 GB SCSI RAID array verdt £ 12,000 i stedet for å bruke den som en Nattbord.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, det bare hvordan ting går med teknologi som tiden går prisene selvsagt endre
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Flashminne var svært kostbart på lang tid dermed tidlig mp3 spillere enten har knapt kapasitet (hvis flash) eller blir Mini HDD CF-baserte eller 1.5 "HDD basert. Som alle andre har sagt; prisene falle over tid. Dette er hovedsakelig på grunn av etterspørselen. Jo mer etterspørsel det mer en produsent kan avgrense sine produksjonsprosesser som reduserer kostnadene til forbruker på baksiden slutten. Det vil ikke være lenge før solid-state (flash) harddisker blitt mainstream. Samsung, for eksempel, er allerede lanserer en ny versjon av deres flash HDD 32 GB. Flash generelt har den fordelen at det gir mye høyere lese ganger enn et "standard" HDD men skrive klokkeslett er, så langt, ikke noe å skrive hjem om.
|
| |||
| |||
| Eh. Ser ut som snart jeg blir nødt til å erstatte min Raptor |