vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Asemaan F ei ole alustettu Haluatko Formaatti It Now?

Reply

Thread Tools
Old 24 joulukuu 2007, 21:53
Uusi Jäsen

Default Asemaan F ei ole alustettu Haluatko Formaatti It Now?

Haluta kanisteri kuka tahansa auttaa. Olen muistitikku vidoe sitä se kun laitoin sen takaisin minun tietokone ja mene avaamaan, se antaa minulle viestin: levyke asemaan f ei ole alustettu haluatko alustaa sen nyt? En tiedä mitä teen väärin, koska olen avannut tavaraa ennen saman muistitikulle. En käytä XP: tä.
Kiitos kaikille apua u voi tarjota. Hyvää joulua!
Old 25 joulukuu 2007, 05:48
Administrator Group

En halua sanoa mitään tietoja ole menetetty, muoto saa menee taas, mutta tietoja on poissa.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 joulukuu 2007, 08:43
Uusi Jäsen

En eivät ymmärrä, ystäväni lähetti minulle video-ja kolminkertainen tarkastettava, että se oli itse asiassa muistitikulle. Joten, kun yritin katsoa sitä (vain asettamalla sen tietokoneen takana, klikkaamalla irrotettava f asema ja vastaanottaa tämän viestin) ovat u sanoa, että juuri poistaa Mikä USB-muistin? Koska en ole koskaan yrittänyt muotoilla sitä. Painoin "ei" ei muotoa. Thanks 4 yer vastaus ...
Old 25 joulukuu 2007, 08:45
Uusi Jäsen

Please Dave ... Onko mitään keinoa avata tämän videon?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Lost Sound My PC, olen Muotoiltu kiintolevy ja nyt sinne ei toimi. Sisällyksekäs Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 5 24 marraskuu 2009 13:12
"Tämä asema ei ole alustettu. Haluatko format" rocket7 Drives & Removable Media 0 9th Jun 2009 07:35
Miten alustaa ajaa Linux on? Christian General Software Chat 1 21. marraskuu 2008 09:47
Vista Drive Formaatti megatavu Windows-käyttöjärjestelmät 5 6. toukokuuta 2008 14:24
Kovalevy ja levykeasema serise? Curly_tom Drives & Removable Media 3 12th Jun 2007 10:40
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.