![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Haluta kanisteri kuka tahansa auttaa. Olen muistitikku vidoe sitä se kun laitoin sen takaisin minun tietokone ja mene avaamaan, se antaa minulle viestin: levyke asemaan f ei ole alustettu haluatko alustaa sen nyt? En tiedä mitä teen väärin, koska olen avannut tavaraa ennen saman muistitikulle. En käytä XP: tä. Kiitos kaikille apua u voi tarjota. Hyvää joulua! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En halua sanoa mitään tietoja ole menetetty, muoto saa menee taas, mutta tietoja on poissa.
| |||
| |||
| En eivät ymmärrä, ystäväni lähetti minulle video-ja kolminkertainen tarkastettava, että se oli itse asiassa muistitikulle. Joten, kun yritin katsoa sitä (vain asettamalla sen tietokoneen takana, klikkaamalla irrotettava f asema ja vastaanottaa tämän viestin) ovat u sanoa, että juuri poistaa Mikä USB-muistin? Koska en ole koskaan yrittänyt muotoilla sitä. Painoin "ei" ei muotoa. Thanks 4 yer vastaus ... |
|
| |||
| |||
| Please Dave ... Onko mitään keinoa avata tämän videon? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Lost Sound My PC, olen Muotoiltu kiintolevy ja nyt sinne ei toimi. | Sisällyksekäs | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 24 marraskuu 2009 13:12 |
| "Tämä asema ei ole alustettu. Haluatko format" | rocket7 | Drives & Removable Media | 0 | 9th Jun 2009 07:35 |
| Miten alustaa ajaa Linux on? | Christian | General Software Chat | 1 | 21. marraskuu 2008 09:47 |
| Vista Drive Formaatti | megatavu | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 6. toukokuuta 2008 14:24 |
| Kovalevy ja levykeasema serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12th Jun 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |