![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| AUB kan iemand helpen. Ik heb een memory stick met een vidoe hem, toen ik hem in de rug van mijn computer en ga naar het te openen, het geeft mij de boodschap: de schijf in station F is niet geformatteerd hoeft u wilt formatteren het nu? Ik weet niet wat ik doe als ik verkeerd hebt geopend spullen voor op dezelfde memory stick. Ik gebruik XP. Bedankt voor alle hulp u kan bieden. Merry Christmas! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou zeggen dat alle gegevens verloren is gegaan, zal een format weer op gang te krijgen maar alle gegevens is verdwenen.
| |||
| |||
| Ik begrijp het niet, mijn vriend stuurde me een video-en driepersoons gecontroleerd dat het in werkelijkheid is het geheugen op de stick. Dus, toen ik probeerde om het te bekijken (door eenvoudig in de achterkant van de computer, te klikken op de verwisselbare schijf en f ontvangst van dit bericht) are u zeggen dat alleen dat gewist whats op de memory stick? Omdat ik nooit geprobeerd te formatteren. Ik drukte "nee" niet-formaat. Thanks 4 yer antwoord ... |
|
| |||
| |||
| Gelieve Dave ... is er een manier om deze video te openen? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Lost Sound op mijn pc, Formatted ik de harde schijf en Nu Klinkt niet werkt. | Vlezig | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 5 | 24 november 2009 13:12 |
| "Dit station is niet geformatteerd. Wilt u het formaat" | rocket7 | Drives & Removable Media | 0 | De 9 juni 2009 07:35 |
| Hoe kan ik formaat een station met Linux op? | Christian | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 21 nov 2008 09:47 |
| Vista Drive Formaat | megabyte | Windows besturingssystemen | 5 | 6 mei 2008 14:24 |
| Harde schijf en diskette-station in serise? | Curly_tom | Drives & Removable Media | 3 | 12 jun 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |