![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Behage kanne noen hjelpe. Jeg har en minnepinne med en Vidoe på den det når jeg satte den inn på baksiden av datamaskinen min og går for å åpne den, det gir meg meldingen: disketten i stasjonen f ikke er formatert vil du formatere den nå? Jeg vet ikke hva jeg gjør galt som jeg har åpnet ting før på samme minnepinnen. Jeg bruker XP. Takk for alle hjelpe u kan gi. Merry Christmas! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil si at alle data har gått tapt, vil et format komme igang igjen, men noen data er borte.
| |||
| |||
| Jeg forstår ikke, min venn sendte meg en video og trippel sjekket at det faktisk var på Memory Stick. Så, når jeg prøvde å se den (bare å sette det på baksiden av datamaskinen, klikker på flyttbare f stasjonen og mottar denne meldingen) er u sier at nettopp det slettes hva på minnepinne? Fordi jeg aldri prøvd å formatere den. Jeg trykket på "nei" ikke-format. Thanks 4 yer svar ... |
|
| |||
| |||
| Vennligst Dave ... er det noen måte å åpne denne videoen? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lost Lyd på PCen min, formaterte jeg harddisken og nå Høres ustand. | Meaty | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 24 november 2009 13:12 |
| "Denne stasjonen er ikke formatert. Vil du format" | rocket7 | Drivere og flyttbare medier | 0 | 9 juni 2009 07:35 |
| Hvordan kan jeg formatere en stasjon med Linux på den? | Christian | General Software Chat | 1 | 21 nov 2008 09:47 |
| Vista Drive Format | megabyte | Windows-operativsystemer | 5 | 6 mai 2008 14:24 |
| Harddisk og harddisk i serise? | Curly_tom | Drivere og flyttbare medier | 3 | 12 juni 2007 10:40 |
| Thread Tools | |
| |