mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Disk i enhet F är inte formaterad Vill du formatera den nu?

Reply

Thread Tools
Old 24 december 2007, 21:53
New Member Group

Kan någon hjälp. Jag har ett minne med en vidoe på det när jag ställde den till baksidan av datorn och gå till öppna det, det ger mig budskapet: disk i enhet f är inte formaterad vill du formatera den nu? Jag vet inte vad jag gör fel som jag har öppnat grejer innan på samma minne. Jag använder XP.
Tack för all hjälp och kan ge. Merry Christmas!
Old 25 december 2007, 05:48
Administrator Group

Jag skulle säga att all data har försvunnit, ett format som kommer att få det att gå igen, men all data är borta.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 december 2007, 08:43
New Member Group

Jag förstår inte, min vän skickade mig en video och triple kontrollerat att det verkligen finns på minnet. Så, när jag försökt att visa det (helt enkelt sätta den på baksidan av datorn, klicka på den flyttbara f köra och ta emot det budskapet) är u säga att bara det att raderas vad som finns på minnet? För jag har aldrig provat att formatera den. Jag tryckte "nej" inte format. Tack 4 yer svar ...
Old 25 december 2007, 08:45
New Member Group

Vänligen Dave ... är det något sätt att öppna den här videon?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.