mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

DMA-driver fejl, CRC-fejl

Reply

Thread Tools
Old 2. april 2008, 01:34
Medlem Gruppen

HI ret, jeg har haft ovennævnte fejl for et par uger nu og kan ikke brænde alle diske være det cdr eller DVDR, jeg har prøvet forskellige mærker af skiver og på begge mine dvd-drev, men den samme fejl kommer up.so vidt jeg har mistet 15 cdrs og 10 dvdrs

Dette problem først begyndte, da jeg gjorde en geninstallation af XP som Inden det var så rodet og Defrag tog evigt. Jeg har fået alle drivere installeret og nej? eller! i Enhedshåndtering, så jeg dont kende.

Jeg bruger 2 brændende progarms
Nero 7
Roxio creater 10 (demo)
begge ovennævnte sende den samme fejl, når det bliver til omkring 7% brænde fuldstændig.

DVD-RAM-drev
LG GSA-4167B
NEC Optiac 7173A

Thanks in advance for rådgivning kan du give
Nic ..
Old 2. april 2008, 01:39
Donor-Gruppen

Geninstaller driverne, skal du kontrollere kabelforbindelser.

Edit: også, er de tilsluttet via IDE?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 2. april 2008, 01:45
Medlem Gruppen

Tak for svaret,
Ja ide, bortset fra 4 HDDs der er satas.
willl komme videre med drivere og kabler nu.

Nic ..
Old 2. april 2008, 04:27
Donor-Gruppen

Tja, det kan også ske, hvis visse drev kan ikke lide at blive indstillet som slaver. Tvivl om, du fik to forskellige slags af dem, selv om. : /
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 2. april 2008, 08:10
Donor-Gruppen

Gå til Enhedshåndtering / IDE ATA / ATAPI-controllere, kan du vælge den kanal, hvor de brændere er beliggende, højreklik, vælg Egenskaber / Avanceret og kontrollere, at de drev (s) er ikke vendt tilbage til PIO MODE.

Hvis de har, gå tilbage til Device Manager / IDE ATA / ATAPI-controllere, højreklik kanalen igen og vælg "Fjern", derefter GÆLDE / OK.

Nu genstarter computeren og Windows vil automatisk geninstallere den IDE-controller og redetect & geninstallere drev. Hvis der var en Windows problem (kendt problem i XP), så bliver det flush it out.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 2. april 2008, 11:06
Medlem Gruppen

stedet om Phil brænding, mens jeg skriver nu takket så meget .....

ill købe dig en pint, hvis jeg nogensinde se ya lmao;)
Old 2. april 2008, 11:44
Donor-Gruppen

Du er velkommen m8 ..... glad for det sorteret det
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.