![]() |
|
| |||
| |||
| HI ret, jeg har haft ovennævnte fejl for et par uger nu og kan ikke brænde alle diske være det cdr eller DVDR, jeg har prøvet forskellige mærker af skiver og på begge mine dvd-drev, men den samme fejl kommer up.so vidt jeg har mistet 15 cdrs og 10 dvdrs ![]() Dette problem først begyndte, da jeg gjorde en geninstallation af XP som Inden det var så rodet og Defrag tog evigt. Jeg har fået alle drivere installeret og nej? eller! i Enhedshåndtering, så jeg dont kende. Jeg bruger 2 brændende progarms Nero 7 Roxio creater 10 (demo) begge ovennævnte sende den samme fejl, når det bliver til omkring 7% brænde fuldstændig. DVD-RAM-drev LG GSA-4167B NEC Optiac 7173A Thanks in advance for rådgivning kan du give Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geninstaller driverne, skal du kontrollere kabelforbindelser. Edit: også, er de tilsluttet via IDE?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Tak for svaret, Ja ide, bortset fra 4 HDDs der er satas. willl komme videre med drivere og kabler nu. Nic .. |
|
| |||
| |||
| Tja, det kan også ske, hvis visse drev kan ikke lide at blive indstillet som slaver. Tvivl om, du fik to forskellige slags af dem, selv om. : /
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå til Enhedshåndtering / IDE ATA / ATAPI-controllere, kan du vælge den kanal, hvor de brændere er beliggende, højreklik, vælg Egenskaber / Avanceret og kontrollere, at de drev (s) er ikke vendt tilbage til PIO MODE.
Hvis de har, gå tilbage til Device Manager / IDE ATA / ATAPI-controllere, højreklik kanalen igen og vælg "Fjern", derefter GÆLDE / OK. Nu genstarter computeren og Windows vil automatisk geninstallere den IDE-controller og redetect & geninstallere drev. Hvis der var en Windows problem (kendt problem i XP), så bliver det flush it out. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| stedet om Phil brænding, mens jeg skriver nu takket så meget ..... ill købe dig en pint, hvis jeg nogensinde se ya lmao;) |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen m8 ..... glad for det sorteret det |