mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

DMA-driver error, CRC-fout

Reply

Thread Tools
Old De 2 april 2008, 01:34
Lid Fractie

Default DMA-driver error, CRC-fout

HI rechts heb ik de bovenstaande fouten voor een paar weken nu en kan niet branden van de discs worden zij CDR of DVDR heb ik geprobeerd verschillende merken van schijven en op mijn dvd-stations, maar dezelfde foutmelding komt up.so veel heb ik verloren 15 loopbaanontwikkelingsrapporten en 10 dvdrs

Dit probleem begon pas toen ik heb een herinstalleren van XP als befor het was zo rommelig en defrag nam altijd. Ik heb alle drivers geïnstalleerd en nee? of! in Apparaatbeheer, zodat i dont know.

Ik gebruik 2 branden progarms
Nero 7
Roxio creater 10 (demo)
zowel de boven sturen dezelfde fout als het gaat om ongeveer 7% branden voltooid.

DVD-RAM-schijven
LG GSA-4167B
NEC Optiac 7173A

Bij voorbaat dank voor elk advies kunt u geven
Nic ..
Old De 2 april 2008, 01:39
Donor Groep

Installeer de stuurprogramma's, check kabelaansluitingen.

edit: ook, zijn ze aangesloten via IDE?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old De 2 april 2008, 01:45
Lid Fractie

Bedankt voor het antwoord,
Ja ide afgezien van 4 HDDs die satas.
willl gaan met drivers en kabels nu.

Nic ..
Old De 2 april 2008, 04:27
Donor Groep

Nou, dit kan ook gebeuren als bepaalde drives niet graag worden ingesteld als slaven. Ongetwijfeld heb je twee verschillende soorten van hen, hoewel. : /
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old De 2 april 2008, 08:10
Donor Groep

Ga naar Apparaatbeheer / IDE ATA / ATAPI-controllers, selecteert u het kanaal waar de branders zijn gevestigd, klik met de rechtermuisknop en selecteer Eigenschappen / Geavanceerd en controleer of de stations (s) nog niet terug op PIO-modus.

Als ze hebben, ga terug naar Apparaatbeheer / IDE ATA / ATAPI-controllers, rechts klik op het kanaal opnieuw en kies "Installatie ongedaan maken", dan van toepassing / OK.

Nu opnieuw op de pc en Windows zal automatisch opnieuw de IDE-controller en opnieuw en opnieuw installeren van de drives. Als er een Windows glitch (bekend probleem in XP), dan zal dit flush it out.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old De 2 april 2008, 11:06
Lid Fractie

plek op Phil branden als ik typ nu thanks so much .....

ziek kopen u een pint als ik ooit see ya lmao;)
Old De 2 april 2008, 11:44
Donor Groep

You're welcome m8 ..... blij dat het gesorteerd
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
USB Driver Error - De vereiste Line is niet in de INF - HydraH Geluid, Speakers & MP3 Spelers 0 23 augustus 2009 04:07
BT Voyager 100 driver installatie - newdev.dll fout Miki Netwerken, modems & VoIP 1 30 juli 2009 06:29
Epson Stylus 4800 - Fout bij het installeren van het printerstuurprogramma Tinkerbell Digital Imaging & Printers 1 De 1 juni 2009 12:10
Fout popup; IE7 heeft ondervonden en fout ... jonkon2 Web Browsers & FTP Clients 1 30 mei 2009 00:30
NVIDIA Network Bus volksteller - Windows Update Driver Error jmleugenio Multimedia & Codecs 1 27 mei 2009 07:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.