![]() |
|
| |||
| |||
| HI retten har jeg hatt det over for et par uker nå og kan ikke brenne noen plater er det cdr eller dvdr, Jeg har prøvd forskjellige gjør av plater og på både min dvd stasjoner, men den samme feilen kommer up.so langt jeg har mistet 15 CDRS og 10 dvdrs ![]() Dette problemet bare startet da jeg gjorde en reinstall av XP som befor var det så rotete og defrag tok alltid. Jeg har alle driverne installert og nei? eller! i Enhetsbehandling så jeg dont know. Jeg bruker 2 brennende progarms Nero 7 Roxio creater 10 (demo) både ovenfor sende samme feil når den kommer til ca 7% brenne fullført. DVD-RAM-stasjoner LG GSA-4167B NEC Optiac 7173A Takk på forhånd for noen råd du kan gi Nic .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installer driverne, sjekk kabelforbindelsene. edit: også, er de kobles via IDE?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Takk for svar, Ja IDE bortsett fra 4 HDDs som satas. willl komme videre med drivere og kabler nå. Nic .. |
|
| |||
| |||
| Vel, dette kan også skje hvis enkelte stasjoner ikke liker å bli sett som slaver. Tvil om du har to forskjellige typer av dem, skjønt. : /
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå til Enhetsbehandling / IDE ATA / ATAPI-kontrollere, velge kanal der brennere finnes, høyreklikk, velg Egenskaper / Avansert og sjekk at stasjoner (e) har ikke tilbake til PIO-modus.
Hvis de ikke går tilbake til Enhetsbehandling / IDE ATA / ATAPI-kontrollere, høyreklikk kanalen igjen og velg "Uninstall", deretter bruker / OK. Nå starter PC og Windows vil automatisk installere IDE-kontrolleren, og på nytt og installere stasjoner. Hvis det var et Windows-problem (kjent problem i XP) da dette vil skylle den ut. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| flekk på phil brenning når jeg skriver nå takket så mye ..... ill kjøper du en halvliter hvis jeg noensinne ser deg lmao;) |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen m8 ..... glad det sorterte det |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| USB Driver Error - Den nødvendige Line ble ikke funnet i INF | HydraH | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 23 august 2009 04:07 |
| BT Voyager 100 driverinstallasjonen - newdev.dll feil | Miki | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 30 juli 2009 06:29 |
| Epson Stylus 4800 - Feil Installere Skriverdriver | tinkerbell | Digital Imaging & Skrivere | 1 | 1 juni 2009 12:10 |
| Error popup; IE7 har oppstått og feiling ... | jonkon2 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 30 mai 2009 00:30 |
| NVIDIA Network Bus Enumerator - Windows Update Driver Error | jmleugenio | Multimedia & Kodeker | 1 | 27 mai 2009 07:43 |
| Thread Tools | |
| |