mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Er Intel 845GVSR bundkort støtte en 160GB HDD

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 08:23
Ny Medlem Gruppen

Hej,

Nu bruger,
P4
Intel 845 GVSR
40 GB Hard Disk
256 MB RAM.

Jeg regner med at opgradere Hard Disk for min computer. Jeg regner med at gå for 160 GB Hard disk.
Nu ikke sikker wheather mit bord understøtter det. Fortæl mig, kan jeg gå til det, eller give mig en løsning. og desuden vil jeg gerne vide det maksimale kapacitet af ram & HDD passer bord.

Hilsen
James
Old 12 juni 2009, 09:05
Medlem Gruppen

Max RAM er 2GB. 256MB er at lave for Win XP (selv om 2000 kan være okay) din virkelig ønsker 512MB +, helst 1GB. Husk på dette bord tager ældre stil ram, hvilket kan være dyrere end de nyere stuff!

Cant find en max på harddisken størrelse, men 160GB vil arbejde bøde. Som med RAM, bestyrelsen støtter ældre stil harddiske kun, IKKE SATA, kun IDE. Bare noget at se til, når de køber en ny harddisk, der har gjort, at fejl før
Old 12 juni 2009, 11:23
Donor-Gruppen

Ja, måske du vil benytte denne mulighed for at foretage en cheapy opgradering af mobo mindst.

Ikke sikker på hvor XP trådte i det mctw? Men jeg vil enige, og TBH I'd fit mindst 1GB alligevel.
Old 12 juni 2009, 11:28
Donor-Gruppen

Også, hvis du planlægger at erstatte dine eksisterende drev og gøre 160GB drev din vigtigste OS Drive, skal du sørge for at installere en version af XP med SP1 eller nyere, som originale XP release kun støttes HDDs op 137gb.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 12 juni 2009, 13:04
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af philthomas View Post
den oprindelige XP release kun støttes HDDs op 137gb.
Der er altid en eller anden form for logik bag det, men det slår mig altid så mærkeligt, at de gør det maksimale HDD støttes 137 af noget ...

Ikke, hvad du gerne kalde en runde antal

(Naturligvis er det altid noget at gøre med Computer logik, ikke menneskelig logik .. )
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.