![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, IAM käyttäen P4 Intel 845 GVSR 40 Gt: Disc 256 MB Ram. Aion päivittää Hard Disc minun tietokone. Aion mennä 160 Gt levy. IAM ole varma wheather minun hallitus tukee sitä. Kerro minulle Voinko mennä, tai anna minulle ratkaisu. ja haluaisin tietää enimmäiskapasiteetti RAM & HDD sopii aluksella. Terveisin James |
|
| |||
| |||
| Max RAM-muistia on 2 Gt. 256MB on alhainen Win XP (vaikka 2000 saattaisi olla kunnossa), niin todella haluavat 512MB +, mieluiten 1GB. Kannattaa muistaa tämä aluksella kestää older tyyli ram, joka voi olla kalliimpaa kuin uudempaa kamaa! Cant löytää max annetun kovalevyn koosta, vaan 160GB toimii hyvin. Kuten RAM, johtokunta tukee ikääntyneiden tyyli kiintolevyt vain, NOT SATA vain IDE. Just jotain katsella, kun ostaa uuden kovalevyn, joka on tehnyt tämän virheen ennen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo, voit ottaa tämä mahdollisuus cheapy päivityksen ja mobo vähintään.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lisäksi, jos aiot korvata nykyinen asema ja tehdä 160GB ajaa pääasiakirjan OS Drive, varmista, että asennat versio XP SP1 tai uudempi, alkuperäisen XP release ainoa tuettu HDDs enintään 137gb.
| |||
| |||
| On aina jonkinlainen logiikka, mutta se aina on minusta outoa, että ne tekevät enintään HDD tukee 137 jotain ... Ole sitä, mitä haluat soittaa ympäri numero ![]() (Tietenkin on aina tekemistä Computer logiikkaa, ei ihmisten logiikkaa .. ) |