![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Iam gebruikt, P4 Intel 845 GVSR 40 GB Harde Schijf 256 MB Ram. Ik ben van plan om te upgraden harde schijf voor mijn computer. Ik ben van plan te gaan voor 160 GB harde schijf. Iam niet zeker weersomstandigheden mijn bord ondersteunt. Vertel mij kan ik voor gaan, of geef me een oplossing. en ook ik zou graag willen weten wat de maximale capaciteit van de ram & HDD past het bord. Groeten James |
|
| |||
| |||
| Max 2GB ram is. 256mb is te laag voor Win XP (hoewel 2000 zou kunnen worden oke) je echt wilt 512mb +, liefst 1GB. Onthoud deze raad neemt oudere stijl ram, die duurder zijn dan de nieuwere stuff! Cant een max op de harde schijf grootte, maar 160GB zal prima werken. Zoals met het RAM, het bestuur steunt oudere stijl harde schijven alleen NIET SATA, alleen IDE. Net iets te letten bij het kopen van een nieuwe harde schijf, die fout hebben gemaakt voor |
|
| |||
| |||
| Ja, je zou willen nemen van deze kans om een cheapy upgrade van mobo tenminste. Twijfel je over waar XP kwam in het mctw? Maar ik wil het eens, en TBH I'd fit minstens 1GB anyway. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook als u van plan bent in de plaats van uw bestaande station en de 160GB schijf van uw belangrijkste OS Drive, zorg ervoor dat u een versie van XP met SP1 of later, als de originele XP release alleen ondersteund HDDs tot 137gb.
| |||
| |||
| Citaat:
Niet wat je zou noemen een rond getal ![]() (Uiteraard is het altijd te maken met Computer logica, niet menselijke logica .. ) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help kiezen Moederbord - Core 2 Quad en DDR 2 Intel P45 Architectuur | mbonwick | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 26 mrt 2009 00:00 |
| Te vervangen of niet? Intel Pentium 4 Ht moederbord en Proccessor | sajasio | Algemeen Hardware Chat | 16 | 24 feb 2009 23:11 |
| Hoe weet ik of mijn moederbord zal een nieuwe grafische kaart | CaptainOlimar | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 29 dec 2008 16:05 |
| Zal mijn moederbord ondersteunt de E8400 CPU? | cheesepuff | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 2 mei 2008 16:50 |
| Kan ik gebruik maken van de Intel Pentium 4, op mijn moederbord? | Markoidso | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 21 nov 2007 15:17 |
| Thread Tools | |
| |