![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en ven, hun har en eMachines og hun sætte en anden harddisk i den og kan lide det cam ud af en anden comp og gerne så, når hun forsøger at få adgang til nogle af de filer, der står adgang nægtes, og gerne så jeg toled hende at slippe af Windows-mappen og det ville måske ordne det, men ligesom hun kunne ikke engang slette denne mappe så wut kunne causeing den ikke tillader nogen af denne. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Mand, hvis du vil anstændigt hjælp, så brug anstændigt tegnsætning. Det er svært at læse meget mindre forstå. |
|
| |||
| |||
| Undskyld hvis jeg bliver uhøflig, jeg forsøger at lære af disse hjælpe tråde også. |
|
| |||
| |||
| Ingen mand sin alle godt jeg ved, at jeg type dårlig. Men hun havde alt hendes musik i dette drev hun bare stille, for så formatering det er udelukket. Da hun går til at spille en sang det giver hende adgang nægtet problem. Så gerne wut er causeing dette. |
|
| |||
| |||
| hun er nødt til at formatere drevet. Thats virkelig dårlig det stadig havde ting på den. Få alle hendes ting ud af det. Så gå ind i kontrolpanelet og gå ind i administrative værktøjer. farten indlagret og lokal disk forvaltning. Vælg det drev og rigfht klikke på det. Klik omformaterer. Gjort |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Problemer eksporterende udsigt fra SQLServer 2005 til Access | Arnold | Office Suites & Applications | 0 | 10. jun 2009 03:35 |
| Problemer blokerer for adgang til visse materielle på Ie8 uden at beskadige All Access | simon1990 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Hvorfor Cant dig adgang Harddisk, jeg kan få adgang til harddisk! Hvorfor Cant You? | Haun | Drives & flytbare medier | 3 | 12 marts 2009 08:39 |
| Hvordan man får adgang til en beskadiget drev? | aechain | Drives & flytbare medier | 5 | 24 januar 2008 22:39 |
| Problemer med adgang til internettet som begrænset bruger | paulC | Windows-operativsystemer | 10 | 3 januar 2008 13:53 |
| Thread Tools | |
| |