mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Drive adgang problemer

Reply

Thread Tools
Old 25 august 2007, 21:10
Medlem Gruppen

Default Drive adgang problemer

Jeg har en ven, hun har en eMachines og hun sætte en anden harddisk i den og kan lide det cam ud af en anden comp og gerne så, når hun forsøger at få adgang til nogle af de filer, der står adgang nægtes, og gerne så jeg toled hende at slippe af Windows-mappen og det ville måske ordne det, men ligesom hun kunne ikke engang slette denne mappe så wut kunne causeing den ikke tillader nogen af denne.
Old 25 august 2007, 21:17
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af ian65 View Post
Jeg har en ven, hun har en eMachines og hun sætte en anden harddisk i den og kan lide det cam ud af en anden comp og gerne så, når hun forsøger at få adgang til nogle af de filer, der står adgang nægtes, og gerne så jeg toled hende at slippe af Windows-mappen og det ville måske ordne det, men ligesom hun kunne ikke engang slette denne mappe så wut kunne causeing den ikke tillader nogen af denne.
Har hun format denne nye drev? eller gjorde hun ønsker den gamle filer, der blev slukket den anden comp?

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 25 august 2007, 21:18
Redaktør Gruppen

Mand, hvis du vil anstændigt hjælp, så brug anstændigt tegnsætning. Det er svært at læse meget mindre forstå.
Old 25 august 2007, 21:19
Redaktør Gruppen

Undskyld hvis jeg bliver uhøflig, jeg forsøger at lære af disse hjælpe tråde også.
Old 26 august 2007, 07:54
Medlem Gruppen

Ingen mand sin alle godt jeg ved, at jeg type dårlig. Men hun havde alt hendes musik i dette drev hun bare stille, for så formatering det er udelukket. Da hun går til at spille en sang det giver hende adgang nægtet problem. Så gerne wut er causeing dette.
Old 26 august 2007, 10:14
Medlem Gruppen

hun er nødt til at formatere drevet. Thats virkelig dårlig det stadig havde ting på den. Få alle hendes ting ud af det.

Så gå ind i kontrolpanelet og gå ind i administrative værktøjer. farten indlagret og lokal disk forvaltning. Vælg det drev og rigfht klikke på det. Klik omformaterer.

Gjort
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problemer eksporterende udsigt fra SQLServer 2005 til Access Arnold Office Suites & Applications 0 10. jun 2009 03:35
Problemer blokerer for adgang til visse materielle på Ie8 uden at beskadige All Access simon1990 Webbrowsere & FTP Klienter 2 10 april 2009 01:14
Hvorfor Cant dig adgang Harddisk, jeg kan få adgang til harddisk! Hvorfor Cant You? Haun Drives & flytbare medier 3 12 marts 2009 08:39
Hvordan man får adgang til en beskadiget drev? aechain Drives & flytbare medier 5 24 januar 2008 22:39
Problemer med adgang til internettet som begrænset bruger paulC Windows-operativsystemer 10 3 januar 2008 13:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.