![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een vriend heeft ze een eMachines en ze een tweede harde schijf in, en het leuk vinden cam uit een andere comp en als zodanig als ze proberen om toegang te krijgen tot een aantal van de bestanden die hij zegt toegang geweigerd en willen dus ik toled haar af te raken van de Windows-map en dat zou misschien wel repareren, maar als ze kon niet eens verwijderen die map zodat wut kan worden causeing zij niet toestaan dat een van deze. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Man als je fatsoenlijk helpen, gebruik dan waardig leestekens. Dat is moeilijk te lezen veel minder begrijpen. |
|
| |||
| |||
| Sorry als ik onbeleefd, ik probeer te leren uit deze discussies ook helpen. |
|
| |||
| |||
| Geen mens zijn allemaal goed Ik weet dat ik het type slecht. Maar ze had al haar muziek in dit station ze net in de opmaak en het is van de vraag. Wanneer gaat ze het spelen van een song het geeft haar de toegang ontzegd probleem. Dus als wut is causeing dit. |
|
| |||
| |||
| ze moet formatteren van de schijf. Dat is echt slecht hij nog spullen op. Haal alle spullen van haar af is. Ga dan naar configuratiescherm en ga naar Systeembeheer. het ingaan op de opslag en de lokale schijf beheer. Kies het station en rigfht klikken. Klik opnieuw. Gedaan |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen exporterende oog van SQLServer 2005 naar Access | Arnold | Office Suites & Toepassingen | 0 | 10 jun 2009 03:35 |
| Problemen blokkeert de toegang tot bepaald materiaal op Ie8 zonder All Access | simon1990 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | De 10 april 2009 01:14 |
| Waarom Cant u toegang Hard Drive, I Can Toegang Hard Drive! Waarom Cant U? | Haun | Drives & Removable Media | 3 | 12 mrt 2009 08:39 |
| Hoe om toegang te krijgen tot een beschadigde schijf? | aechain | Drives & Removable Media | 5 | 24 Jan 2008 22:39 |
| Problemen met toegang tot internet als beperkte gebruiker | paulC | Windows besturingssystemen | 10 | De 3 januari 2008 13:53 |
| Thread Tools | |
| |