mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Drive tilgang problemer

Reply

Thread Tools
Old 25 august 2007, 21:10
Medlem Group

Default Drive tilgang problemer

Jeg har en venn hun har en eMachines og hun satte en ekstra harddisk i den, og liker det cam ut av en annen komp og like så når hun prøver å få tilgang til noen av filene står det ingen tilgang og like så jeg toled henne å bli kvitt av Windows-mappen, og det ville kanskje fikse det, men som hun ikke kunne selv slette mappen slik wut kunne causeing det skal ikke la noe av dette.
Old 25 august 2007, 21:17
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by ian65 View Post
Jeg har en venn hun har en eMachines og hun satte en ekstra harddisk i den, og liker det cam ut av en annen komp og like så når hun prøver å få tilgang til noen av filene står det ingen tilgang og like så jeg toled henne å bli kvitt av Windows-mappen, og det ville kanskje fikse det, men som hun ikke kunne selv slette mappen slik wut kunne causeing det skal ikke la noe av dette.
Har hun format denne nye stasjonen? eller gjorde hun vil at gamle filer som ble slått av den andre komp?

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 25 august 2007, 21:18
Moderator Group

Mann hvis du ønsker skikkelig hjelp, så bruk anstendig tegnsetting. Det er vanskelig å lese mye mindre forstå.
Old 25 august 2007, 21:19
Moderator Group

Beklager hvis jeg være frekk, jeg prøver å lære av disse hjelpe tråder også.
Old 26 august 2007, 07:54
Medlem Group

Ingen mann sine alt godt jeg vet at jeg skriver dårlig. Men hun hadde all sin musikk i denne stasjonen hun bare putte i så formating det ut av spørsmålet. Når hun går for å spille en sang det gir henne ingen tilgang problem. Så liker wut er causeing dette.
Old 26 august 2007, 10:14
Medlem Group

hun trenger å formatere stasjonen. Det er virkelig ille det fortsatt hadde ting på den. Få hele seg ting ut av det.

Så gå inn i kontrollpanelet og går inn i administrative verktøy. farten til lagring og lokal disk management. Velg stasjonen og rigfht klikker på den. Klikk omformaterer.

Ferdig
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.