![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en venn hun har en eMachines og hun satte en ekstra harddisk i den, og liker det cam ut av en annen komp og like så når hun prøver å få tilgang til noen av filene står det ingen tilgang og like så jeg toled henne å bli kvitt av Windows-mappen, og det ville kanskje fikse det, men som hun ikke kunne selv slette mappen slik wut kunne causeing det skal ikke la noe av dette. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Mann hvis du ønsker skikkelig hjelp, så bruk anstendig tegnsetting. Det er vanskelig å lese mye mindre forstå. |
|
| |||
| |||
| Beklager hvis jeg være frekk, jeg prøver å lære av disse hjelpe tråder også. |
|
| |||
| |||
| Ingen mann sine alt godt jeg vet at jeg skriver dårlig. Men hun hadde all sin musikk i denne stasjonen hun bare putte i så formating det ut av spørsmålet. Når hun går for å spille en sang det gir henne ingen tilgang problem. Så liker wut er causeing dette. |
|
| |||
| |||
| hun trenger å formatere stasjonen. Det er virkelig ille det fortsatt hadde ting på den. Få hele seg ting ut av det. Så gå inn i kontrollpanelet og går inn i administrative verktøy. farten til lagring og lokal disk management. Velg stasjonen og rigfht klikker på den. Klikk omformaterer. Ferdig |