![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en vän som hon har en eMachines och hon ställde en andra hårddisk i den och gillar den cam ur ett annat komp och som så när hon försöker komma åt vissa av de filer som det står åtkomst nekad och liknande så jag toled henne att bli kvitt i Windows-mappen och det skulle kanske fixa det men som hon inte ens kunde ta bort den mappen så Wut kan causeing att inte tillåta detta. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Man om du vill anständigt hjälp, sedan använda anständigt skiljetecken. Det är svårt att läsa mycket mindre förstå. |
|
| |||
| |||
| Förlåt om jag är oförskämd, jag försöker att lära av dessa hjälpa trådar också. |
|
| |||
| |||
| Ingen människa har alla bra jag vet att jag skriver dåligt. Men hon hade alla hennes musik i den här enheten hon just lagt i så formating det är uteslutet. När hon går att spela upp en låt ger henne åtkomst nekad problem. Så gillar Wut är causeing detta. |
|
| |||
| |||
| hon behöver för att formatera enheten. Det var riktigt dålig den fortfarande hade grejer på den. Få alla hennes saker utanför det. Gå sedan in i kontrollpanelen och gå till administrativa verktyg. språng inlagrats och lokal disk förvaltning. Välj enheten och rigfht klicka på det. Klicka formatera. Gjord |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem exportera utsikten från SQLServer 2005 till Access | Arnold | Office Suites & Applications | 0 | 10 juni 2009 03:35 |
| Problem blockerar åtkomsten till visst material på Ie8 utan att skada All Access | simon1990 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Varför Cant dig tillgång hårddisk, jag kan komma åt hårddisken! Varför Cant You? | Haun | Drives & Removable Media | 3 | 12 mars 2009 08:39 |
| Hur komma åt en skadad köra? | aechain | Drives & Removable Media | 5 | 24 januari 2008 22:39 |
| Problem med tillgång till internet så begränsad användare | paulC | Windows-operativsystem | 10 | 3 januari 2008 13:53 |
| Thread Tools | |
| |