mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Drev genkender ikke blank CD / DVD's

Reply

Thread Tools
Old 20 februar 2008, 21:52
Medlem Gruppen

Default Drev genkender ikke blank CD / DVD's

Hej alle,

Jeg har en Samsung Writemaster SH-S202N CD / DVD - RW. Jeg kører Windows Vista 64-bit. Dette drev har fungeret fejlfrit indtil videre for de sidste 2 uger, at jeg har haft det, men jeg havde ikke forsøgt at brænde en dvd eller cd. Jeg sætter en tom cd i, og drevet ikke genkende det. På "Denne Computer" skærm, det viser blot drevet som "DVD-RW Drive (D:)", det aldrig indlæser tom disk. Jeg forsøgte en tom dvd, samme resultat. Jeg besluttede at indlæse op WMP for at se, om jeg kunne brænde noget, og det heller ikke afsløre noget.

Drevet af anden last CD's / DVD's perfekt. Har jeg brug for bilister? Jeg kunne ikke finde en 64 bit driver til denne disk drev.

Jeg er virkelig på nippet til bare at fjerne Vista 64 bit. Det har været andet end problemer. Absolut forfærdelige erfaringer med Vista, og 64 bit. Foreneligheden spørgsmål er latterligt, og jeg forstår ikke, hvordan et selskab som Microsoft kunne frigøre en sådan ustabile OS. Min talere vil ikke spille surround sound, min mus drivere forårsaget min computer til at gå ned tilfældigt, jeg kan ikke gøre to programmer spille gennem en output audiokilden på samme tid (hele audio setup er meget ustabil), Vista hogs hukommelse. .. hvad er opadrettede til under Windows Vista?

Jeg hader at gøre det til et vista eller ingen vista tråd, men jeg er virkelig på forkant her, kan jeg ikke afgøre, om jeg vil bare fortsætte med at lægge op med alle disse problemer Vista smider på mig, eller bare omformaterer for tredje gang på grund af kompatibilitetsproblemer, og *** Upgrade *** til XP.

Please help?
Old 21 februar 2008, 01:25
Donor-Gruppen

Default Drev genkender ikke blank CD / DVD's

Jep ..... det er velkendt, at Vista 64 har føreren og uforenelighed spørgsmål. Når det er sagt, XP64 er næsten lige så slemt, så hvis du går tilbage, stick til 32bit version.

Det synes vanvittigt, men M $ kan bare ikke ud til at skrive en brugbar 64bit operativsystem.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.