Asema ei tunnista tyhjiä CD: t / DVD: n Hei kaikki,
Minulla on Samsung Writemaster SH-S202N CD / DVD - RW. I'm Windows Vista 64 bit. Tämä suuntaus on toiminut moitteetta niin pitkälle viime 2viikkoa, että olen ollut se kuitenkin En ollut yrittänyt polttaa DVD-tai CD-levyltä. Esitin tyhjä CD-levy, ja asema ei tunnista sitä. Aiheesta "Oma tietokone"-näyttö, se vain osoittaa, että asema on "DVD-RW-asema (D:)", se ei koskaan lataa tyhjä levy. Olen sitten yrittänyt tyhjän DVD, samat tulokset. Päätin ladata WMP nähdä, jos voisin polttaa mitään, ja se liian ei havaittu mitään.
Pyrkimys kuormien muut CD: t / DVD: n täydellisesti. Tarvitsenko ajurit? I couldn't find a 64 bit kuljettajan tähän asemaan.
Olen todella partaalla vain poistaa Vistan 64-bittinen. Se on vain harmia. Aivan kamala kokemus Vista, ja 64-bittinen. Yhteensopivuusryhmä kysymyksiä ovat naurettavia, enkä ymmärrä, miten yritys kuten Microsoft voi vapautua tällainen epävakaa käyttöjärjestelmä. Oma puhujat eivät soi surround-ääni, minun hiiren ajurit aiheuttanut minun tietokone kaatuvan sattumanvaraisesti, niin en voi tehdä kaksi ohjelmat pelata yhden tuotoksen äänilähde samanaikaisesti (koko audio setup on erittäin epävakaa), Vista lihotussikojen muistiin. .. mikä on ylösalaisin siihen, että Windows Vista?
Inhoan tehdä siitä näköala tai ei näköala lankana, mutta olen todella hermostunut tästä, en voi päättää, jos haluan vain jatkaa ryhtynyt kaikkiin näihin ongelmiin Vista heittää minua, tai muokata jo kolmatta kertaa johtuu yhteensopivuusongelmista ja *** Upgrade *** on XP.
Ole hyvä ja auta? |