vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Asema ei tunnista tyhjiä CD: t / DVD: n

Reply

Thread Tools
Old 20 helmikuu 2008, 21:52
Jäsen

Default Asema ei tunnista tyhjiä CD: t / DVD: n

Hei kaikki,

Minulla on Samsung Writemaster SH-S202N CD / DVD - RW. I'm Windows Vista 64 bit. Tämä suuntaus on toiminut moitteetta niin pitkälle viime 2viikkoa, että olen ollut se kuitenkin En ollut yrittänyt polttaa DVD-tai CD-levyltä. Esitin tyhjä CD-levy, ja asema ei tunnista sitä. Aiheesta "Oma tietokone"-näyttö, se vain osoittaa, että asema on "DVD-RW-asema (D:)", se ei koskaan lataa tyhjä levy. Olen sitten yrittänyt tyhjän DVD, samat tulokset. Päätin ladata WMP nähdä, jos voisin polttaa mitään, ja se liian ei havaittu mitään.

Pyrkimys kuormien muut CD: t / DVD: n täydellisesti. Tarvitsenko ajurit? I couldn't find a 64 bit kuljettajan tähän asemaan.

Olen todella partaalla vain poistaa Vistan 64-bittinen. Se on vain harmia. Aivan kamala kokemus Vista, ja 64-bittinen. Yhteensopivuusryhmä kysymyksiä ovat naurettavia, enkä ymmärrä, miten yritys kuten Microsoft voi vapautua tällainen epävakaa käyttöjärjestelmä. Oma puhujat eivät soi surround-ääni, minun hiiren ajurit aiheuttanut minun tietokone kaatuvan sattumanvaraisesti, niin en voi tehdä kaksi ohjelmat pelata yhden tuotoksen äänilähde samanaikaisesti (koko audio setup on erittäin epävakaa), Vista lihotussikojen muistiin. .. mikä on ylösalaisin siihen, että Windows Vista?

Inhoan tehdä siitä näköala tai ei näköala lankana, mutta olen todella hermostunut tästä, en voi päättää, jos haluan vain jatkaa ryhtynyt kaikkiin näihin ongelmiin Vista heittää minua, tai muokata jo kolmatta kertaa johtuu yhteensopivuusongelmista ja *** Upgrade *** on XP.

Ole hyvä ja auta?
Old 21 helmikuu 2008, 01:25
Rahoittajien ryhmän

Default Asema ei tunnista tyhjiä CD: t / DVD: n

Yep ..... se on hyvin tiedossa, että Vista 64 on kuljettajan ja yhteensopimattomuus kysymyksiä. Tämän sanottuani XP64 on lähes yhtä huono, joten jos haluat palata, pitää kiinni 32bit versio.

Se ei näytä hullu, mutta M $ vain ei voi kirjoittaa toimiva 64bit Operating System.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
DVD-asema ei käsittelyssä DVD: n Brandon8504 Drives & Removable Media 1 3. Jun 2009 14:58
CD-asema lukee CD: n, mutta minun tietokone doesnt tunnista CD-levy anthony361 Drives & Removable Media 8 8. marraskuu 2008 04:20
Vain polttaa cd ei ole dvd: n flagg Drives & Removable Media 6 2. Syyskuu 2008 15:48
CD / DVD-asema ei tunnista mitään elicia Drives & Removable Media 3 30th Aug 2008 06:30
Tietokone ei tunnista tai Burn Tyhjä CD-levyjä jessicalynn Drives & Removable Media 3 19th Jun 2008 06:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.