![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Ik heb een Writemaster Samsung SH-S202N CD / DVD - RW. Ik ben met Windows Vista 64 bit. Dit station is tot nu toe werkte perfect voor de laatste 2 weken die ik heb gehad, maar ik had niet geprobeerd te branden van een DVD of CD. Ik heb een lege cd in, en de schijf niet herkennen. Op de "Mijn Computer" scherm, alleen blijkt het station als "DVD-RW Drive (D:)", het nooit laadt de lege schijf. Vervolgens heb ik geprobeerd een lege dvd, dezelfde resultaten. Ik besloot te uploaden WMP te zien als ik iets zou kunnen branden, en het ook niet detecteren niets. De drive ladingen andere CD's / DVD's perfect. Moet ik de bestuurders? Ik kon het niet vinden een 64 bit driver voor deze schijf. Ik ben echt op de rand van het net wegwerken Vista 64 bit. Het is alleen maar problemen. Absoluut verschrikkelijke ervaring met Vista, en 64 bit. De compatibiliteitsproblemen zijn belachelijk, en ik begrijp niet hoe een bedrijf zoals Microsoft kunnen vrijkomen die een onstabiele OS. Mijn luidsprekers kunnen niet worden afgespeeld surround sound, mijn muis drivers veroorzaakt mijn computer crasht willekeurig, ik kan geen twee programma's spelen door middel van een audio bron op hetzelfde moment (het gehele audio-installatie is zeer instabiel), Vista Hogs geheugen. .. wat is het ondersteboven aan met Windows Vista? Ik haat het om te zetten in een vergezicht of geen vista draad, maar ik ben echt op de rand hier, ik kan niet beslissen of ik moet gewoon verder te zetten met al deze problemen Vista gooit op mij, of gewoon opnieuw voor de derde keer vanwege compatibiliteitsproblemen en *** *** Upgrade op XP. Please help? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ..... het is algemeen bekend dat Vista, 64 heeft de bestuurder en van onverenigbaarheid kwesties. Dat gezegd hebbende XP64 is bijna net zo slecht, dus als je terug gaan, houden aan de 32bit versie.