![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har en Samsung Writemaster SH-S202N CD / DVD - RW. Jeg kjører windows vista 64 bit. Denne stasjonen har fungert prikkfritt så langt for de siste 2 ukene har jeg hatt det, men jeg hadde ikke prøvd å brenne en DVD eller CD. Jeg satte en tom CD i, og stasjonen ble ikke gjenkjenner den. På "Min Datamaskin" skjerm, den bare viser den stasjonen som "DVD-RW-stasjonen (D:)", er det aldri laster blank disk. Jeg prøvde deretter en tom DVD, samme resultatene. Jeg bestemte meg for å laste opp WMP for å se om jeg kunne brenne noe, og det for ikke oppdage noe. Stasjonen laster andre CD-er / DVD er perfekt. Trenger jeg drivere? Jeg kunne ikke finne en 64-biters driver for denne stasjonen. Jeg er virkelig i ferd med bare eliminere Vista 64 bit. Det har vært annet enn problemer. Absolutt horrible erfaring med Vista, og 64 bit. Kompatibilitetsflagget problemene er latterlig og jeg forstår ikke hvordan et selskap som Microsoft kunne frigi et så ustabilt OS. Høyttalerne mine vil ikke spille surroundlyd, min mus drivere forårsaket maskinen min krasjer tilfeldig, kan jeg ikke gjøre to programmene spille gjennom en utgang lydkilde på samme tid (hele lyd oppsettet er meget ustabil), Vista hogs minne. .. Hva er det opp til å ha Windows Vista? Jeg hater å slå den inn i en vista eller ingen vista tråden, men jeg er virkelig på kanten her, jeg kan ikke bestemme om jeg skal bare fortsette å sette opp med alle disse problemene Vista kaster på meg, eller bare reformatere for tredje gang på grunn av kompatibilitetsproblemer og *** Upgrade *** til XP. Vennligst hjelp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jepp ..... det er vel kjent at Vista 64 har sjåfør og inkompatibiliteten problemer. Når det er sagt XP64 er nesten like ille, så hvis du går tilbake, stokk til 32bit versjonen.