![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Jag har en Samsung Writemaster SH-S202N CD / DVD - RW. Jag kör Windows Vista 64-bitars. Denna enhet har fungerat utmärkt hittills för de 2 senaste veckorna som jag har haft det, men jag hade inte försökt att bränna en DVD eller CD. Jag ställde en tom CD-skiva i, och enheten inte erkänna det. På "Den här datorn" skärm, det bara visar enheten som "DVD-RW-enhet (D:)", den aldrig laddas tom skiva. Jag försökte sedan en tom DVD, samma resultat. Jag bestämde mig för att ladda upp WMP för att se om jag kunde bränna något, och det för inte upptäcka någonting. Satsningen laster andra CD / DVD är perfekt. Behöver jag drivrutiner? Jag kunde inte hitta en 64-bitars drivrutin för denna hårddisk. Jag är verkligen på väg att bara avskaffa Vista 64 bit. Det har inget annat än problem. Absolut hemsk upplevelse med Vista, och 64-bitars. Förenligheten är löjligt och jag förstår inte hur ett företag som Microsoft skulle släppa en sådan instabil OS. Mina högtalare kommer inte spela surroundljud, min mus förare orsakade min dator att krascha slumpmässigt, jag kan inte göra två program spela genom en produktion ljudkälla samtidigt (hela ljudinställningarna är mycket instabilt), Vista gödsvin minne. .. vad är uppåtsidan att med Windows Vista? Jag hatar att göra det till en Vista eller inte Vista tråd, men jag är verkligen på helspänn här, jag kan inte bestämma om jag skulle bara fortsätta att sätta upp alla dessa problem Vista kastar på mig, eller bara formatera för tredje gången beror på kompatibilitetsproblem och *** Uppgradera *** till XP. Snälla hjälp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp ..... det är väl känt att Vista 64 har föraren och oförenlighet frågor. Med detta sagt XP64 är nästan lika illa, så om du går tillbaka, håll dig till 32bit versionen.