mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

DVD Blank ses som CD

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2007, 14:00
Ny Medlem Gruppen

Default DVD Blank ses som CD

Hej alle,
Jeg har en pc, der kører XP pro, med en DVD + RW (Sony DRU120A). Når jeg indsætter en DVD + RW tom diskette, for at forsøge at kopiere en videooptagelse til det, den eneste reference jeg kan få, er at en cd er i drevet ikke en DVD.
Jeg har prøvet dette med Real Player og Windows Player, begge med samme resultat.

Any ideas hvad problemet kan være du?

Dave
Old 17 juni 2007, 14:42
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave W View Post
Hej alle,
Jeg har en pc, der kører XP pro, med en DVD + RW (Sony DRU120A). Når jeg indsætter en DVD + RW tom diskette, for at forsøge at kopiere en videooptagelse til det, den eneste reference jeg kan få, er at en cd er i drevet ikke en DVD.
Jeg har prøvet dette med Real Player og Windows Player, begge med samme resultat.

Any ideas hvad problemet kan være du?

Dave
Det ville ikke overraske mig, hvis dette skyldes fejlbehæftet firmware, desværre Sony's er kendt for det.

Prøv at downloade den nyeste firmware til enheden, og lad os det vide.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 17 juni 2007, 15:29
Ny Medlem Gruppen

Hej Alex, Tak for din interesse. Jeg har lige gjort som foreslået, og der er ingen forskel. Jeg sætter en blank dvd i og blev spurgt, hvad jeg ønskede at gøre med den cd i drev D.
Old 17 juni 2007, 15:56
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave W View Post
Hej Alex, Tak for din interesse. Jeg har lige gjort som foreslået, og der er ingen forskel. Jeg sætter en blank dvd i og blev spurgt, hvad jeg ønskede at gøre med den cd i drev D.
Okey doke, det var et forsøg værd i det mindste.

Jeg hader at spørge, men er du helt sikker på det er en DVD-disk du indsætte? ingen fornærmelse bestemt fyr, sin lige noget, vi er nødt til fejlfinding.

Også, kan du prøve en anden disk af samme mærke, og et andet mærke (hvis du allerede havn't).

Kom tilbage til os efter det.

-Kanoakavirus
Old 17 juni 2007, 17:51
Administrator Gruppen

Har du rent faktisk prøvede at brænde en dvd eller se en?

Who cares, hvis den mener dens en cd, hvis den stadig spiller eller brænder det. ;)

For afbrænding bruge noget anstændigt som Nero.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17. juni 2007, 17:55
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
Har du rent faktisk prøvede at brænde en dvd eller se en?

Who cares, hvis den mener dens en cd, hvis den stadig spiller eller brænder det. ;)

For afbrænding bruge noget anstændigt som Nero.
Det ville helt fejl af s ** t ud af mig fyr.

Hvis det ikke virker ret, så er det ikke i orden. :)

-Kanoakavirus
Old 17 juni 2007, 17:59
Administrator Gruppen

I kinda enig, men hvis det virker, whats problemet.
Old 17 juni 2007, 18:47
Donor-Gruppen

Dave (w) har drevet komme med nogen sony software til at hjælpe med brændende etc? (tilsvarende anvendelse til nero osv.).

Hvis ja, gør mig en tjeneste og fjerne softwaren helt, og prøve disken ved hjælp af Nero.
Jeg er klar over du allerede har, men det var med Sony ting stadig er installeret.

-Kanoakavirus
Old 17 juni 2007, 18:51
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Dave Hybrid View Post
I kinda enig, men hvis det virker, whats problemet.
Hvem siger, det vil selv?

Lad os sige, at han indsætter disken, og det læses som en cd. Typiske CDR's eller CDRW's har en 700MB kapacitet. Han trys at kopiere en koncert af data, og det potentielt vil ikke lade ham gøre det hele på DVD disken han er indsat. Big affald af plads, eller han bliver nødt til at starte processen igen for de data, der ikke blev kopieret første gang, hvilket er spild af tid.

-Kanoakavirus
Old 17 juni 2007, 18:56
Administrator Gruppen

Jeg mente, at vinduer siger dets en cd, men når han indlæser et brændende program det anerkender det ordentligt, så er der egentlig ikke et problem.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Mine Ikoner Alle forsvundet og gik Blank. andrewanimation Windows-operativsystemer 1 5 juli 2009 13:54
Blank skærm?? Hvad skal jeg gøre? PCdummy General Hardware Chat 7 16 januar 2009 15:43
Ikke nok plads ved hjælp af 4.7GB tom dvd?? Mærkeligt tolet Multimedia & Codecs 8 6. jan 2009 17:19
PC going Blank CrazyDaizy General Hardware Chat 11 4 november 2008 06:40
Hjælp skærmen blank med pc, der kører laventura General Hardware Chat 6 3. sep 2008 15:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.