![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har en pc, der kører XP pro, med en DVD + RW (Sony DRU120A). Når jeg indsætter en DVD + RW tom diskette, for at forsøge at kopiere en videooptagelse til det, den eneste reference jeg kan få, er at en cd er i drevet ikke en DVD. Jeg har prøvet dette med Real Player og Windows Player, begge med samme resultat. Any ideas hvad problemet kan være du? Dave |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Prøv at downloade den nyeste firmware til enheden, og lad os det vide.
|
| |||
| |||
| Hej Alex, Tak for din interesse. Jeg har lige gjort som foreslået, og der er ingen forskel. Jeg sætter en blank dvd i og blev spurgt, hvad jeg ønskede at gøre med den cd i drev D. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg hader at spørge, men er du helt sikker på det er en DVD-disk du indsætte? ingen fornærmelse bestemt fyr, sin lige noget, vi er nødt til fejlfinding. Også, kan du prøve en anden disk af samme mærke, og et andet mærke (hvis du allerede havn't). Kom tilbage til os efter det.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du rent faktisk prøvede at brænde en dvd eller se en?
| |||
| |||
| Citat:
Hvis det ikke virker ret, så er det ikke i orden. :)
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| I kinda enig, men hvis det virker, whats problemet. |
|
| |||
| |||
| Dave (w) har drevet komme med nogen sony software til at hjælpe med brændende etc? (tilsvarende anvendelse til nero osv.). Hvis ja, gør mig en tjeneste og fjerne softwaren helt, og prøve disken ved hjælp af Nero. Jeg er klar over du allerede har, men det var med Sony ting stadig er installeret.
|
| |||
| |||
| Hvem siger, det vil selv? Lad os sige, at han indsætter disken, og det læses som en cd. Typiske CDR's eller CDRW's har en 700MB kapacitet. Han trys at kopiere en koncert af data, og det potentielt vil ikke lade ham gøre det hele på DVD disken han er indsat. Big affald af plads, eller han bliver nødt til at starte processen igen for de data, der ikke blev kopieret første gang, hvilket er spild af tid.
|
| |||
| |||
| Jeg mente, at vinduer siger dets en cd, men når han indlæser et brændende program det anerkender det ordentligt, så er der egentlig ikke et problem. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Mine Ikoner Alle forsvundet og gik Blank. | andrewanimation | Windows-operativsystemer | 1 | 5 juli 2009 13:54 |
| Blank skærm?? Hvad skal jeg gøre? | PCdummy | General Hardware Chat | 7 | 16 januar 2009 15:43 |
| Ikke nok plads ved hjælp af 4.7GB tom dvd?? Mærkeligt | tolet | Multimedia & Codecs | 8 | 6. jan 2009 17:19 |
| PC going Blank | CrazyDaizy | General Hardware Chat | 11 | 4 november 2008 06:40 |
| Hjælp skærmen blank med pc, der kører | laventura | General Hardware Chat | 6 | 3. sep 2008 15:17 |
| Thread Tools | |
| |