![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Minulla on PC käytössä XP Pro ja DVD + RW (Sony DRU120A). Kun asetan DVD + RW tyhjä levy, yrittää kopioida videonauhan sitä, ainoa viittaus saan on CD-että asemaan ei DVD. Olen yrittänyt tätä Real Playerin ja Windows-soitin, niin samoin seurauksin. Any ideas mistä ongelma saattaa haluta? Dave |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Kokeile ladata uusin firmware laitteen ja meille.
|
| |||
| |||
| Hei Alex, Kiitos mielenkiinnostasi. Olen juuri tehnyt ehdotettu, ja ei ole eroa. Esitin DVD tyhjäksi, ja kysyttiin, mitä halusin tehdä CD-asemaan D |
|
| |||
| |||
| Quote:
Inhoan kysyä, mutta oletko aivan varma, että se on DVD-levy sinun lisäämistä? ei loukkaus tarkoitettu kaveri, se vain jotain meidän vianmääritys. Myös, kokeile toista levyä ja saman merkin, ja eri tuotemerkkien (jos olet jo havn't). Tule meille takaisin sen jälkeen.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko itse yrittänyt polttaa DVD-tai katselet yksi?
| |||
| |||
| Quote:
Jos se ei toimi oikein, niin se ei toimi. :)
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| I kinda samaa mieltä, mutta jos se toimii, whats ongelma. |
|
| |||
| |||
| Dave (W) ei asema tullut mitään Sony-ohjelmisto auttaa polttamiseen jne.? (samanlainen käytöltään Nero jne.). Jos näin on, tee minulle palvelus ja poistaa ohjelmiston kokonaan, ja yritä levyn Nero. Ymmärrän, sinulla on jo, mutta tämä oli Sonyn kamaa vielä asennettu.
|
| |||
| |||
| Kuka sanoo, että se menee kuitenkin? Sanokaamme hän lisää levyn, ja se kuuluu cd. Tyypillisiä CDR: lle tai CDRW: n on 700MB kapasiteettia. Hän trys kopioida keikka tietoja, ja se mahdollisesti ei anna hänen tehdä se kaikki DVD-levyn hän on lisätty. Big Waste of Space, ja hänen täytyy käynnistää prosessin uudelleen tietoja, joita ei ole kopioitu ensimmäistä kertaa, joka on ajanhukkaa.
|
| |||
| |||
| Tarkoitin, että windows sanoo sen CD mutta kun hän lataa poltto ohjelma se tunnustaa se kunnolla, niin ei ole oikeastaan ongelma. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma Kuvakkeet Kaikki katosi ja meni tyhjäksi. | andrewanimation | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 5. Jul 2009 13:54 |
| Tyhjä ruutu? Mitä teen? | PCdummy | Rautatavaran Chat | 7 | 16. Jan 2009 15:43 |
| Ei tarpeeksi tilaa käyttäen 4.7GB tyhjän DVD? Outo | tolet | Multimedia & Codecs | 8 | 6. Jan 2009 17:19 |
| PC menee Tyhjä | CrazyDaizy | Rautatavaran Chat | 11 | 4. marraskuu 2008 06:40 |
| Ohje ruudun tyhjäksi PC käynnissä | laventura | Rautatavaran Chat | 6 | 3. Sep 2008 15:17 |
| Thread Tools | |
| |