mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

DVD Blank gezien als cd

Reply

Thread Tools
Old 17 juni 2007, 14:00
Nieuw Lid Fractie

Default DVD Blank gezien als cd

Hi all,
Ik heb een pc met XP Pro, met een DVD + RW (Sony DRU120A). Wanneer ik een DVD + RW lege schijf te plaatsen, om te proberen een video-opname kopiëren, de enige verwijzing ik kan krijgen is een cd die in het station geen DVD.
Ik heb geprobeerd dit met Real Player en Windows Player, beide met dezelfde resultaten.

Enig idee wat het probleem zou kunnen worden alstublieft?

Dave
Old 17 juni 2007, 14:42
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave W View Post
Hi all,
Ik heb een pc met XP Pro, met een DVD + RW (Sony DRU120A). Wanneer ik een DVD + RW lege schijf te plaatsen, om te proberen een video-opname kopiëren, de enige verwijzing ik kan krijgen is een cd die in het station geen DVD.
Ik heb geprobeerd dit met Real Player en Windows Player, beide met dezelfde resultaten.

Enig idee wat het probleem zou kunnen worden alstublieft?

Dave
Het zou me niet verbazen als dit te wijten was aan buggy firmware, helaas Sony's staan bekend om.

Probeer het downloaden van de nieuwste firmware voor het apparaat en laat het ons weten.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 17 juni 2007, 15:29
Nieuw Lid Fractie

Hallo Alex, Bedankt voor uw interesse. Ik heb net gedaan, zoals voorgesteld en er is geen verschil. Ik zette een dvd blanco in en werd gevraagd wat ik wilde doen met de cd in station D
Old 17 juni 2007, 15:56
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave W View Post
Hallo Alex, Bedankt voor uw interesse. Ik heb net gedaan, zoals voorgesteld en er is geen verschil. Ik zette een dvd blanco in en werd gevraagd wat ik wilde doen met de cd in station D
Doke Okey, het was de moeite waard om te proberen op zijn minst.

Ik heb een hekel aan te vragen, maar ben je absoluut zeker van dat het een DVD-schijf plaatst je? geen belediging bedoeld kerel, het is gewoon iets wat we nodig hebben om op te lossen.

U kunt ook proberen een andere disc van hetzelfde merk, en een ander merk (als u al havn't).

Terug naar ons komen daarna.

-Kanoakavirus
Old 17 juni 2007, 17:51
Administrator Group

Heb je al een poging gedaan het branden van een DVD of kijken naar een?

Who cares als het denkt haar een cd, als het speelt nog steeds of het brandt. ;)

Voor het schrijven van het gebruik iets degelijks zoals Nero.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 juni 2007, 17:55
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Hybride View Post
Heb je al een poging gedaan het branden van een DVD of kijken naar een?

Who cares als het denkt haar een cd, als het speelt nog steeds of het brandt. ;)

Voor het schrijven van het gebruik iets degelijks zoals Nero.
Het zou absoluut fout op de s ** t out of me jongen.

Als het niet werkt, dan is het niet. :)

-Kanoakavirus
Old 17 juni 2007, 17:59
Administrator Group

I kinda eens, maar als het werkt, whats the problem.
Old 17 juni 2007, 18:47
Donor Groep

Dave (w) heeft de schijf komen met een sony software om te helpen bij het verbranden enz.? (vergelijkbaar met het gebruik van Nero, enz.).

Zo ja, doe me een plezier en verwijder de software volledig, en probeer de schijf met Nero.
Ik besef dat je al hebt, maar dit was met de sony spul nog steeds geïnstalleerd.

-Kanoakavirus
Old 17 juni 2007, 18:51
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Hybride View Post
I kinda eens, maar als het werkt, whats the problem.
Wie zegt dat het gaat wel?

Laten we zeggen dat hij voegt de schijf, en het is te lezen als een cd. Typisch cdr's en cdrw's hebben een capaciteit van 700MB. Hij trys te kopiëren een optreden van de gegevens, en het mogelijk niet zal hem doen het allemaal op de dvd-schijf hij is geplaatst. Grote verspilling van ruimte, of hij zal hebben om het proces opnieuw te beginnen voor de gegevens die was niet de eerste keer gekopieerd, wat een verspilling van tijd.

-Kanoakavirus
Old 17 juni 2007, 18:56
Administrator Group

Ik bedoel dat windows zegt haar een cd, maar als hij laadt een brand programma erkent zij het goed, dan is er niet echt een probleem.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.