![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Jeg har en PC som kjører XP pro, med en DVD + RW (Sony DRU120A). Når jeg setter inn en DVD + RW tom disk, for å prøve å kopiere en videoinnspilling til den, den eneste referansen jeg kan få er å være en CD i stasjonen ikke en DVD. Jeg har prøvd dette med Real Player og Windows-spiller, begge med samme resultat. Noen ideer hva problemet kan være please? Dave |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Prøv å laste ned den nyeste fastvaren for enheten og gi oss beskjed.
|
| |||
| |||
| Hei Alex, Takk for din interesse. Jeg har nettopp gjort som foreslått, og det er ingen forskjell. Jeg satte en DVD blank i og ble spurt om hva jeg ønsket å gjøre med CD i stasjonen D. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg hater å spørre, men er du helt sikker på at det er en DVD-plate du setter inn? Ingen fornærmelse ment fyr, det bare noe vi trenger for å feilsøke. Prøv også en annen plate av samme merke, og et annet merke (hvis du allerede havn't). Kom tilbake til oss etter det.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du egentlig prøvd å brenne en DVD eller ser en?
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis det ikke fungerer riktig, da det ikke fungerer. :)
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg ganske enig, men hvis det fungerer, hva problemet. |
|
| |||
| |||
| Dave (w) gjorde stasjonen kommer med noen Sony-programvare for å hjelpe med å brenne etc? (tilsvarende behandling å nero osv). I så fall gjøre meg en tjeneste og slette programvaren helt, og prøve plate ved hjelp av Nero. Jeg innser at du allerede har, men dette var med sony ting fortsatt installert.
|
| |||
| |||
| Hvem sier det kommer til å selv? La oss si at han setter inn platen, og det leses som en cd. Typisk CDR's eller CDRW's har en 700MB kapasitet. Han prøver å kopiere en gig med data, og det potensielt vil ikke la ham gjøre det på DVD-platen han har satt inn. Big avfall plass, eller han må starte prosessen på nytt for data som ikke var kopiert første gang, noe som er bortkastet tid.
|
| |||
| |||
| Jeg mente at Windows sier sin CD, men når han laster en brennende program den anerkjenner det riktig, så det er egentlig ikke et problem. |