![]() |
|
| |||
| |||
| sommetider, når jeg indsætter en dvd brænderen / reader cannt læse det, så hvis ive indsættes 5-10 gange det begynder at arbejde, også et andet problem er, at mit d: / drev er ikke vises på min computer afsnittet tider, selv om jeg går til at køre og jeg så skrive D: / den siger, at hardwaren er ikke fundet det kunne have været på en flytbar disk, og hjælpe bedes du sende mig en besked |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvor gammel er det drev?
| |||
| |||
| Betyder det vises i kontrolpanel / system / hardware / device manager uden et gult spørgsmålstegn |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| TSSTcorp CD / DVDW TS-H653L doesnt læse disks | batholomew | Drives & flytbare medier | 0 | 4 juni 2009 14:44 |
| 2 dvd-drev i samme maskine ikke læsning Discs | mendyogi | Drives & flytbare medier | 2 | 7. maj 2009 15:41 |
| Hjælp .. I Created RAID 0 bind om Wrong Discs | Perfumeriver | Drives & flytbare medier | 1 | 28 februar 2009 12:17 |
| CD-brænder problemer | kdarrell | Drives & flytbare medier | 3 | 25. sep 2008 15:32 |
| DVD-brænder plejer læse blanke dvd'er | o1generallee4130 | Drives & flytbare medier | 3 | 3 juli 2008 14:34 |
| Thread Tools | |
| |