![]() |
|
| |||
| |||
| Soms als ik een DVD-disc de brander / lezer cannt lezen, dan kun ive ingevoegd 5-10 keer het begint te werken, ook een ander probleem is dat mijn D: / drive wordt niet weergegeven op mijn computer afdeling soms, zelfs als ik ga lopen en ik geef D: / zij zegt dat de hardware niet is gevonden zou zijn op een verwisselbare schijf, en help me please post een bericht |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe oud is het station?
| |||
| |||
| Is hij te zien in control panel / system / hardware / device manager zonder een geel vraagteken |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| TSSTcorp CD / DVDW TS-H653L doesnt schijven lezen | batholomew | Drives & Removable Media | 0 | De 4 juni 2009 14:44 |
| 2 DVD-drives in dezelfde machine niet lezen Discs | mendyogi | Drives & Removable Media | 2 | 7 mei 2009 15:41 |
| Help .. I Created RAID 0 volume op Wrong Discs | Perfumeriver | Drives & Removable Media | 1 | 28 feb 2009 12:17 |
| CD brander problemen | kdarrell | Drives & Removable Media | 3 | 25e sep 2008 15:32 |
| DVD brander wont lees blanco DVD's | o1generallee4130 | Drives & Removable Media | 3 | De 3 juli 2008 14:34 |
| Thread Tools | |
| |