![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Uniwill laptop 259EN3 eller IBUYPOWER Batallion 101 Turbo, eller også kendt som forskellige andre mærker også. Men for nylig er det ikke læse nogen form for blanke dvd-medier (Dette omfatter forskellige mærker af DVD + R, og en brand i DVD-R). Men nu, når jeg indsætter en tom dvd det kun lyder det som en tom cd. DVD Decrypter når begyndt siger "Enhed ikke klar (Medium ikke til stede)" og dermed plejer brænde noget. Selv når jeg indsætte mit ene af mine tidligere brændt medier det plejer læse overhovedet. Jeg ved, at DVD-drev gøre slides over tid, men jeg var bare tænkte, om der var nogen fastsætte til denne, der ikke kræver en ny dvd-brænder. Thanks guys for din hjælp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eneste, jeg kan tænke på at ikke erstatte det er få en ny laser men meget nemmere bare at få et helt nyt drev
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt at bruge en dvd renere?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg var ved at komme på dette forum med et lignende problem, men så findes en rettelse til minen, jeg dont kende, hvis du har Vista eller ej, eller om xp have lignende CD / DVD filterindstillinger, men denne rettelse arbejdede på min Vista: http://support.microsoft.com/kb/929461/en-us håber det hjælper |