![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Uniwill kannettava tietokone 259EN3 tai IBUYPOWER Batallion 101 Turbo tai sen tunnetaan myös monien muiden merkkien kanssa. Kuitenkin viime aikoina ei ole käsittelyssä kaikenlaista tyhjän DVD-levyjä (Tämä sisältää eri merkeille DVD + R, ja yhden tuotemerkin DVD-R). Kuitenkin nyt, kun syötät tyhjän DVD se vain kuuluu se tyhjälle CD-levylle. DVD Decrypter kun alkoi sanoo "Device Not Ready (Medium ole)" ja näin tapana polttaa mitään. Myös silloin, kun olen lisätä minun eräs aiemmin poltettu tiedotusvälineiden se tapana lukea ollenkaan. Tiedän, että DVD-asemat eivät kuluu enemmän aikaa, mutta olin vain ihmetellä, jos ei ollut mitään vahvistaa tätä, joka ei edellytä uuden DVD Burner. Kiitos pojat apuanne. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voin vain ajatella, ei korvata sitä saat uuden laser mutta paljon helpompi vain saada kokonaan uusi asema
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko yrittänyt käyttää dvd puhtaampaa?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Olin aikeissa tulla tällä foorumilla, jolla on samanlainen ongelma, mutta sitten löytyi korjaus kaivos, i dont, jos sinulla on vista vai ei, vai xp on samankaltaisia cd / dvd suodatinasetukset, mutta tämä vahvistaa työskennellyt minun näköala: http://support.microsoft.com/kb/929461/en-us toivon, se auttaa |