![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en Uniwill laptop 259EN3 eller IBUYPOWER Batallion 101 Turbo, eller också känt som flera andra märken också. Men på senare tid är det inte att läsa alla typer av tomma DVD-media (Detta inkluderar olika märken av DVD + R, och ett märke av DVD-R). Men nu när jag sätter i en tom DVD den bara läser det som en tom CD-skiva. DVD Decrypter när startat står "Device not Ready (Medium inte närvarande) och därmed brukar bränna någonting. Även när jag sätter min en av mina tidigare bränt media det brukar läsa alls. Jag vet att DVD-enheter inte slits ut med tiden, men jag undrar bara om det fanns någon fixa till detta som inte kräver en ny DVD-brännare. Tack killar för hjälpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| enda jag kan tänka på att inte ersätta det komma en ny laser men mycket lättare bara för att få en helt ny enhet
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du provat att använda en dvd renare?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jag var på väg att komma på detta forum med ett liknande problem, men sedan hittade en lösning för mig, jag vet inte om du har Vista eller inte, eller om xp har liknande CD / DVD filterinställningar, men denna korrigeringsfil arbetat på min vista: http://support.microsoft.com/kb/929461/en-us hoppas det hjälper |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Computer Wont Läs New Rams. | KiraxYamato | Processorer, moderkort & RAM | 3 | 20 november 2009 17:49 |
| Min cd-enheten kan inte läsa tomma skivor | Kadejd | Drives & Removable Media | 3 | 28 august 2007 08:33 |
| DVD-brännare kan inte läsa skivor | adeel26 | Drives & Removable Media | 2 | 21 juli 2007 10:43 |
| Lite-on shw 1635s wont bränna DVD-skivor | chris2626 | General Hardware Chat | 3 | 20 februari 2007 14:46 |
| DVD-skivor brukar spela | bag29uk | General Software Chat | 2 | 25 januari 2007 05:42 |
| Thread Tools | |
| |