![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi guys, ik lijken problemen met mijn schijf .. Ive had mijn computer voor een paar jaar nu en Ive nooit een probleem is met het tot vandaag. Ik heb Call of Duty World at War en ging te installeren, maar de autorun didnt werk, dus ik ging naar mijn computer en dubbelklikt op mijn dvd / cd-rw-station, maar niets is gebeurd voor een minuut of zo vervolgens kreeg ik een bericht zeggen "D: / Toegang geweigerd". Ik krijg steeds dat bericht over wat ik ooit in mijn cd-station, zelfs CoD4, die was prima tot vandaag. Niets is veranderd op mijn computer en ik ben de enige gebruiker. Als iemand een oplossing heeft, laat het me weten. Bedankt Hollywood PS-Spec is als volgt, Dell Dimension DM051 Pentium 4 3.00GHz 2.00GB Ram NVIDIA GeForce 8800 GT 71.4Gb HDD TSST corp CDRWDVD TS-H492C SORRY! Net gerealiseerd dit in het verkeerde forum. Moeten in Drives & Removable Media. ja sorry, ik ben nieuw bij deze. Gelieve verschuiving mijn draad indien mogelijk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als XP, gaat u naar Start, Contol Configuratiescherm, Systeem, Hardware, Device Manager, dvd / cd-rom-stations en het verwijderen van de drive. Hopelijk op reboot XP detecteren en oplossen van het probleem voor u
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor de hulp SocialWarfare .. Ik deed wat je vroeg en nu mijn schijf werkt prima behalve wanneer ik probeer te lopen Call of Duty World at War. Ive probeerde het spel op een andere machine en het werkte, dus ik denk niet dat het spel is defect. Zou ik nodig om een nieuwe schijf? Zo ja, kunt u een? Many thanks Hollywood |
|
| |||
| |||
| Je zou kunnen proberen op zoek naar een firmware update voor dat station
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| CD brander problemen | kdarrell | Drives & Removable Media | 3 | 25e sep 2008 15:32 |
| Harddisk problemen | Xaldyn | Drives & Removable Media | 3 | De 5 februari 2008 10:24 |
| Aol dwz problemen | mrdaveyk | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 2nd Dec 2007 16:39 |
| Start problemen | Basket89 | Algemeen Hardware Chat | 1 | 24 okt 2007 07:12 |
| Laptop problemen | Darkseth | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 17 okt 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |