![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg synes å være har problemer med min harddisk .. Ive fikk maskinen min for et par år nå og Ive aldri hatt et problem med det før i dag. Jeg har Call of Duty World at War og gikk for å installere det, men autorun didnt work, så jeg gikk inn i datamaskinen og dobbeltklikket på DVD / CD-RW-stasjonen, men ingenting har skjedd på et minutt eller så da jeg fikk en melding sier "d: / tilgang". Now Jeg får stadig meldingen på hva noen gang jeg satt i min CD-stasjonen, selv Cod4, som var fint til i dag. Ingenting er endret på min PC og jeg er den eneste brukeren. Hvis noen har noen løsninger, kan du gi meg beskjed. Takk Hollywood PS Spec er som følger, Dell Dimension DM051 Pentium 4 3.00GHz 2.00GB Ram NVIDIA GeForce 8800 GT 71.4Gb HDD TSST corp CDRWDVD TS-H492C SORRY! Bare realisert dette er i feil forum. Bør være i Drivere og flyttbare medier. så lei meg, jeg er ny i dette. Vær skiftet mitt tråden hvis mulig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis XP, gå til Start, Contol Panel, System, Maskinvare, Enhetsbehandling, DVD / CD-ROM-stasjoner og avinstallere stasjonen. Forhåpentligvis på reboot XP vil finne og løse problemet for deg
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Takk for hjelpen SocialWarfare .. Jeg gjorde det du ba og nå min harddisk virker fint unntatt når jeg prøver å kjøre Call of Duty World at War. Ive prøvde spillet på en annen maskin, og det fungerte så jeg ikke tror spillet er feil. Ville jeg trenger for å få en ny harddisk? Hvis ja, kan du anbefale en? Mange takk Hollywood |
|
| |||
| |||
| Du kan forsøke å lete etter en fastvareoppdatering for at stasjonen
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CD-brenner problemer | kdarrell | Drivere og flyttbare medier | 3 | 25. sep 2008 15:32 |
| Harddrive problemer | Xaldyn | Drivere og flyttbare medier | 3 | 5 feb 2008 10:24 |
| Aol dvs. problemer | mrdaveyk | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 2 desember 2007 16:39 |
| Start opp problemer | Basket89 | General Hardware Chat | 1 | 24 oktober 2007 07:12 |
| Laptop problemer | Darkseth | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 17 oktober 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |