![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej killar, jag verkar ha problem med min hårddisk .. Ive fick min dator för ett par år nu och Ive aldrig haft problem med det tills idag. Jag har Call of Duty World at War och gick för att installera den men autorun didnt work, så jag gick in i min dator och dubbel klickade på min DVD / CD-RW-enhet men inget hände för en minut eller så sen fick jag ett meddelande säger "d: / Åtkomst nekad". Nu Jag får det meddelandet om vad allt jag lägga i min cd-enhet, även Cod4, som var bra idag. Ingenting har förändrats på min dator och jag är den enda användaren. Om någon har några lösningar, vänligen meddela mig. Tack Hollywood PS Spec är som följer, Dell Dimension DM051 Pentium 4 3.00GHz 2.00GB Ram NVIDIA GeForce 8800 GT 71.4Gb HDD TSST corp CDRWDVD TS-H492C SORRY! Just denna insikt är i fel forum. Bör Drives & Removable Media. så ledsen, jag är ny på detta. Vänligen flytta min tråd om det är möjligt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om XP, gå till Start, Contol Panel, System, Maskinvara, Enhetshanteraren, DVD / CD-ROM-enheter och avinstallera enheten. Förhoppningsvis på omstart XP kommer att upptäcka och rätta till problem för dig
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tack för hjälpen SocialWarfare .. Jag gjorde vad man bad och nu min hårddisk fungerar bra förutom när jag försöker köra Call of Duty World at War. Ive försökt spelet på en annan dator och det fungerade så jag dont tycker spelet är felaktig. Skulle jag behöver för att få en ny hårddisk? Om så är fallet, kan du rekommendera en? Ett stort tack Hollywood |
|
| |||
| |||
| Du kan försöka leta efter en firmware uppdatering för att köra
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| CD Burner problem | kdarrell | Drives & Removable Media | 3 | 25 sep 2008 15:32 |
| Hårddisk problem | Xaldyn | Drives & Removable Media | 3 | 5 februari 2008 10:24 |
| Aol dvs problem | mrdaveyk | Webbläsare & FTP Klienter | 1 | 2 december 2007 16:39 |
| Starta problem | Basket89 | General Hardware Chat | 1 | 24 oktober 2007 07:12 |
| Laptop problem | Darkseth | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 4 | 17 oktober 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |