![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, eräs ystäväni on rakentanut pc hänen veljentytär perussääntöjä yksi koulun työolot jne., ja kaikki näytti mennä ok.but nyt asentamisen jälkeen auto o / s päivittää DVD-soitin toistaa vain kerran, silloin kun toinen dvd / cd-levylle on otettu se jäätyy koko kpl, mikään ei toimi, on kokeillut hänen pelaaja minun pc ja se toimii sakko myös yrittänyt kaivoksen hänen kpl ja se on edelleen jäätyy pc, Tarkastin ide-kaapeli ja Molex yhteydessä kaikki näyttää hienoa ja kaikki kuljettajat ovat enintään mennessä pc on P4 emolevy-ECS 945g m4 Intel P4 3.0ghz CPU 250 Gt: n hd 7600gt GPU 512MB DDR2-533 450w Antec PSU XP Pro mitään käsitystä `s?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| okei LAJITTELE nyt
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |