![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, en venn har bygd en PC for hans niese kun grunnleggende for skolens arbeid osv. og alle syntes å gå ok.but nå når du har installert automatisk o / s oppdateringer DVD spilleren vil spille bare én gang, så når en andre dvd / CD platen er satt i det fryser hele PC, ingenting fungerer, har forsøkt hans spiller i min PC og det fungerer fint også prøvd gruven i hans pc og det fortsatt fryser PC-en, har kontrollert ide kabel og Molex tilkobling alle virker bra, og alle driverne er opp dato PCen er en P4 hovedkort-ecs 945g M4 Intel P4 3,0 GHz CPU 250GB HD 7600gt GPU 512MB DDR2 533 450w Antec PSU XP Pro noen ide `s?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| ok sorteres nå
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |