mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

DVD-enhet Frysning Xp

Reply

Thread Tools
Old 15 juni 2009, 05:54
Givargruppen

Hej, en kompis har byggt en dator för hans systerdotter bara ett grundläggande för skolans arbete osv och allt verkade gå ok.but nu efter installationen av auto o / s uppdateringar DVD-spelaren kommer att spela en enda gång, då när en andra dvd / CD-skivan sätts i det fryser hela datorn, ingenting kommer att fungera, har försökt hans spelare i min pc och det fungerar bra även försökt mig på hans dator och det fortfarande fryser datorn
har kontrollerat ide kabeln och molex anslutning allt verkar fint och alla drivrutiner är upp datum,
datorn är en p4 moderkort-ECS 945G m4
Intel P4 3,0 GHz CPU
250GB HD
7600gt GPU
512MB DDR2-533
450W Antec psu
XP Pro
någon uppfattning är?

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.

Mitt System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moderkort:
ASUS a8n SLI Deluxe
RAM Minne:
2gb Corsair XMS PC3200 platium
Grafikkort (s):
8800gts o / c
Ljudkort:
Creative SoundBlaster 4
Hårddisk (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optisk enhet (er):
1x Sony DVD-RAM-enhet 1xphillips dv
Mål / PSU:
700w moduler psu
Kylning:
luft
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 16 juni 2009, 06:22
Givargruppen

okej sorteras nu

En dator en gång slog mig i schack
Men det var ingen match för mig på kick boxning.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.