![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej, en kompis har byggt en dator för hans systerdotter bara ett grundläggande för skolans arbete osv och allt verkade gå ok.but nu efter installationen av auto o / s uppdateringar DVD-spelaren kommer att spela en enda gång, då när en andra dvd / CD-skivan sätts i det fryser hela datorn, ingenting kommer att fungera, har försökt hans spelare i min pc och det fungerar bra även försökt mig på hans dator och det fortfarande fryser datorn har kontrollerat ide kabeln och molex anslutning allt verkar fint och alla drivrutiner är upp datum, datorn är en p4 moderkort-ECS 945G m4 Intel P4 3,0 GHz CPU 250GB HD 7600gt GPU 512MB DDR2-533 450W Antec psu XP Pro någon uppfattning är?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| okej sorteras nu
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |